💢کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ از کدام اموجیها بیشتر استفاده کردهاند؟
🔺 بررسی اموجیهای پرتکرار ایرانیها نشان میدهد که کاربران در پیامها و نوشتههایی که به اشتراک گذاشتهاند شاد بودهاند و به یکدیگر عشق ورزیدهاند.
🔺 لایفوب با رصد و پایش شبکههای اجتماعی پرتکرارترین اموجیهای فارسیزبانان شبکههای اجتماعی اینستاگرام و ایکس(توییتر سابق) و تلگرام را در کنار هم قرار داده و نتایج این بررسی نشان میدهد شکلکها و احساسات با ۲۶% از مجموع محتوا بیشترین تکرار را در میان همه اموجیها دارند. در دسته شکلکها و احساسات، شکلک خنده و قلب پرتکرارتر از سایر اموجیها هستند.
🔺 نمادها با ۲۲ درصد دومین دسته پرتکرار اموجیها هستند و اموجیهای مربوط به افراد و اعضای بدن نیز با ۱۴ درصد سومین رتبه را دارند. اموجی مربوط به اشیا نیز با ۱۳ درصد در رتبه چهارم اموجیهایی قرار دارند که ایرانیها در سال ۱۴۰۲ در شبکههای اجتماعی بیشتر از آنها استفاده کردهاند.
┄┅┅❅💎❅┅┅┄
#رسانه_شو
#سواد_رسانه
@karevaneshgh