نگاشتی بر تیپ شناسی جدید از رای دهندگان در انتخابات ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سرفصلهای اصلی و فرعی:
- گونه شناسی مخاطبان
- مولفههای راهبرد در طراحی کمپین انتخاباتی جریان انقلاب
— رد نظریه افزایش سبد رأی جریان رقیب در صورت بالا رفتن میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰
— تفاوت در میزان اثرپذیری مخاطبان طیف همسو و میانه، از گروههای مرجع و رسانههای متناسب با خود
— بالا بودن میزان اثرپذیری از روحانیت و پایین بودن تأثیر از سلبریتی ها در تمامی گروهها؛ برخلاف باور عمومی
— نقش موثر «نیاز و باور شخصی» مخاطبان در گرایش به شعارها و گزارههای گفتمانی؛ حتی در طیف همسو
— برخورداری اکثر کاندیداها از «تصویر خالص» و بریده از رویکردهای ایدئولوژیک و سیاسی
— بالا بودن گرایش به مذاکره و باور تکیه به بیرون؛ حتی در برخی از گروههای طرفدار گفتمان انقلاب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#انتخابات
#جهاد_امید
#گفتمان_سازی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
شمع
شبکۀ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی