نگاشتی بر تیپ شناسی .pdf
حجم: 480.8K
نگاشتی بر تیپ شناسی جدید از رای دهندگان در انتخابات ۱۴۰۰ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سرفصل‌های اصلی و فرعی: - گونه شناسی مخاطبان - مولفه‌های راهبرد در طراحی کمپین انتخاباتی جریان انقلاب — رد نظریه افزایش سبد رأی جریان رقیب در صورت بالا رفتن میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ — تفاوت در میزان اثرپذیری مخاطبان طیف همسو و میانه، از گروههای مرجع و رسانههای متناسب با خود — بالا بودن میزان اثرپذیری از روحانیت و پایین بودن تأثیر از سلبریتی ها در تمامی گروهها؛ برخلاف باور عمومی — نقش موثر «نیاز و باور شخصی» مخاطبان در گرایش به شعارها و گزارههای گفتمانی؛ حتی در طیف همسو — برخورداری اکثر کاندیداها از «تصویر خالص» و بریده از رویکردهای ایدئولوژیک و سیاسی — بالا بودن گرایش به مذاکره و باور تکیه به بیرون؛ حتی در برخی از گروههای طرفدار گفتمان انقلاب ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh شمع شبکۀ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی