آیندۀ نشر
ایدههایی از دستنامۀ آکسفورد برای انتشارات
تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فناوری و فرهنگی در حال تغییر مناسبات صنعت نشر و کارکردهای ناشران است.
پیچیدگی زیاد این عوامل مانع تشخیص برایند واقعی نیروها در آینده است.
با این حال، بررسی سناریوهای محتمل میتواند به آمادگی ما برای آینده نشر کمک کند.
در فصل پایانی کتاب The Oxford Handbook of Publishing دو پژوهشگر برجسته، سناریوهای محتمل آینده صنعت نشر را به صورت ایدههایی قابل تأمل بررسی کردهاند:
▫️مایکل بِسکر مؤسس نشر دیجیتال Canelo و نویسندۀ کتاب «ماشین محتوا» است که در آن به تحلیل صنعت نشر پرداخته است.
▫️اَنگِس فیلیپس مدیر انتشارات بینالمللی آکسفورد و سردبیر مجلۀ تخصصی Logos است که آثار تخصصیاش به بیش از ۷ زبان ترجمه شده است.
#کاغذک
🇮🇷
#مرکز_رسانه_ی_کتاب_پنج_و_هفت
💠
#کتاب_خوب_اینجاست
🆔
@ketabkhooub
✅
https://5va7.ir