🔰چهار ویژگی مشترک اینستاگرام و نوجوانان
🔻 رسانه های نوین چهار راه برای انتقال پیام به مخاطب دارند؛ کوتاه، شیرین، سریع و ساده. هر کدام از اینها یکی از ویژگیهای نسل جدید هم است!
یعنی،...
🔹اولا محتوای ما باید کوتاه باشد، چون نسل جدید بیحوصله است. حتی اگر وقت داشته باشد، حوصله ندارد!
🔹دوم اینکه همه چیز باید شیرین و جذاب باشد.
🔹سوم، چون کم حوصله هستند، باید خیلی سریع سر اصل مطلب برویم و گل طلایی را بزنیم و گرنه درگیر منابع دیگری خواهند شد.
🔹چهارم اینکه باید محتوا ساده باشد. بنابراین اگر میخواهیم اثر گذار باشیم، الان یک ابزار جدی اینستاگرام است. مخاطب ما آنجاست و بقیه رقبا و دشمنان ما هم آنجا هستند. آیا ما هم آنجا هستیم؟ آیا تولیدات ایجابی برای نوجوان داریم و فعال هستیم؟ آیا تولیدات ما توسط نوجوانان بازنشر داده میشود؟ اگر اینگونه رفتار کرده باشیم، از مقام انفعال و مصرف به مقام تولید و فعالیت رسیدهایم.
🧡