📸 فعالان کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از کدام شبکهاجتماعی استفاده میکنند؟
🔻80 درصد از کسبوکارهای مجازی علاوه بر وب سایت خود، به شبکه های اجتماعی برای ارائه کالا و خدمات خود تکیه دارند.
🔻در میان شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در میان 84 درصد از کسب وکارها مورد استفاده قرار میگیرد. بعد از آن واتساپ و تلگرام با 49 و 32 درصدی مورد استفاده کسب و کارها قرار گرفتند. پیامرسان ها با سهم 28 درصدی و نرمافزارهای تلفن همراه با سهم 24 درصدی در رتبههای بعدی استفاده توسط کسبوکارهای مجازی بودهاند.
🔻درباره دریافت وجه از مشتری هم 67 درصد از واحدهای تجارت الکترونیکی از درگاه پرداخت اینترنتی برای دریافت وجه از مشتریان استفاده میکنند. 30 درصد نیز از روش پرداخت در محل و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانکی بهصورت مشترک بهره برده و تنها 3 درصد از کسب و کارهای الکترونیکی، روشهایی مانند پرداخت در محل، کارت به کارت و واریز به حساب را برای تحویل کالا و خدمات خود به مشتریان ارائه میدهند.
https://eitaa.com/roshana_ir
https://rubika.ir/roshana_ir
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•