🔴 پیامک جدید برای متقاضیان بهمن موتور مشتری گرامی خودرو Dignity Prestige به شماره قرارداد 2013347 احتراماً با توجه به تغییرات هزینه های مربوط به بیمه شخص ثالث و دیون دولتی از قبیل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شماره‌گذاری و .. و با عنایت به اینکه، پرداخت هزینه‌های قانونی فوق بر عهده مشتری بوده مقتضی است از تاریخ 1403/01/25 لغایت تاریخ 1403/01/31 از طریق منوی (بخش مشتریان) لینک ذیل (ورود با کد ملی یا شناسه ملی و شماره قرارداد) نسبت به واریز وجه اقدام فرمایید. بدیهی است در صورت عدم تکمیل وجه در مهلت مقرر و یا واریز وجه از طریقی به غیر از روش مذکور، امکان تخصیص و شماره گذاری خودرو وجود نداشته و هرگونه عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود. سامانه فروش شرکت بهمن موتور https://bahmancustomer.iranecar.com مرکز رضایت و خشنودی مشتریان گروه بهمن 🚘کانال خودرو @khoudrou