«نونخ» و «زندگی پس از زندگی» پربینندههای رمضان
🔹نگاهی به تلوبیون و آمارهای بازدیدکنندهها نامِ «نونخ» و «زندگی پس از زندگی» را به عنوان پربینندههای رسانه ملّی در ایام نوروز و ماه رمضان نشان میدهد.
🔹آنطور که صفحه تلوبیون نشان میدهد فصل چهارم این سریال از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار بار در تلوبیون دیده شده است. در رتبه بعدی و یک فاصله بیشتری «آتش و باد» قرار دارد که بیش از یک میلیون بار در تلوبیون دیده شده است.
🔹در میان ویژه برنامههای افطار تلویزیون هم برنامه «زندگی پس از زندگی» بیش از یک میلیون و ۶۳۵ هزار بار دیده شده و فاصله بسیاری با دیگر برنامهها دارد.
✅اخباری جالب
آنچه شما دوست دارید
در هر زمینه ای
با ما همراه باشید
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@goldennews
#ایران #امام_زمان #خبر