ای کاش از سوی محور مقاومت هم شاهد چنین پرداختهای رسانه ای باشیم و بدانیم امروز، رسانه خود جنگ است و ادامه جنگ بیرون از رسانه معنا ندارد. برای توازن در جنگ، فقط نباید به موازنه نظامی چشم داشت. بلکه مهمتر از آن، حفظ و و تثبیت و حتی برتری در موازنه رسانه ای و برتری جویی در جنگ روایت هاست.
صهیونیست ها بیشتر از آنکه نان موفقیت در میدان را بخورند، نان بهره مندی درست از رسانه را می خورند. و بدانیم که موسس صهیونیسم، هرتزل خود یک روزنامه نگار بود و قدر و ارزش رسانه را می دانست و می دانست چگونه باید از قدرت آن بهره ببرد.