📢| قابل توجه همکاران محترم ▫️▫️با توجه به شروع سال تحصیلی لازم است كلیه ی همكارن محترم  پس  از ورود به سامانه ltms با رعایت شرایط ذیل  اطلاعات خود را بروز رسانی نمایند. ۱-پس از ورود به سامانه برروی گزینه «ارتباط با مركز پشتیبانی »كلیك نمایند. ۲-كلیك روی گزینه « درخواست جدید» ۳-فعال كردن تیك روی گزینه «از شركت پشتیبان سامانه» ۴-بازكردن پنجره «انتخاب دیگر» ۵-انتخاب تك به تك  گزینه های داخل كادر مستطیل:                      «ابلاغ من به روز رسانی گردد»    + ثبت اطلاعات ۶- «رشته شغلی یا سابقه من بروز رسانی گردد»+ثبت اطلاعات ۷- «اطلاعات اسمی من بروزرسانی گردد»+ثبت اطلاعات @ltmsme