🔴 حجت الاسلام سیدحسین  در واکنش به ادعای در تفسیر سوره انفال پیرامون نقض عهد مستمر کفار در پیمان با پیامبر(صلی الله علیه وآله) و انعقاد یک پیمان مجدد : 👈 به خاطر صحبت‌های ایشان واقعا متاسف هستم. 🔹 برداشت ایشان کاملا غلط است و ایشان تفسیر به رای می‌کنند. کسانی که پیمان شکنی کردند، بزرگانشان توسط پیامبر(صلی الله علیه وآله) اعدام شدند. یک عده بی سواد ظاهرا به ایشان تغذیه و خوراک می‌دهند که هیچ وجاهتی هم ندارند. 🔹 آنهایی که اندک اطلاعی از تعالیم دینی، تفاسیر و روایات داشته باشند، متوجه می‌شوند که ایشان می‌خواهند بی‌کفایتی و ناتوانی خویش را با این تعابیر توجیه کند. تعبیری در درباره داریم، یعنی مجاهده با استکبار، شیاطین و ؛ لذا همین موضوع درباره مردود بودن مطالب ایشان از دیدگاه کتاب آسمانی قرآن کافی است.   🔹 مجتبی(علیه السلام) صلح نکرد، بلکه یک مشت انسان بی کفایت و صلح را بر امام تحمیل کردند. امام مجتبی علیه السلام بارها فرمودند که معاویه به پیمانش عمل نمی‌کند، ولی کسی گوش به حرف ایشان نداد و وقتی هم که معاویه پیمان شکنی کرد، مردم آن زمان امام حسن(علیه السلام) را مقصر دانستند و به ایشان گفتند مذل المؤمنین. در هم (علیه السلام) دشمن را کردند نه اینکه با آن‌ها بنشینند و کنند.   🔹 رحمانیت و رحیمیت فقط در اسلام است، حتی در ادایان دیگر هم به این صورت نیست. ما به کفاری که به حقوق ما احترام می‌گذارند، احترام می‌گذاریم، با آنان گفت‌و‌گو و ارتباط بر قرار می‌کنیم. اما در قرآن آمده با کفاری که به دنبال می‌گردند تا به شما لطمه بزنند با شدت برخورد کنید. آیا و اروپایی‌ها که ما را می‌کنند و حتی جلوی ارسال دارو به کشور را می‌گیرند، دلسوز ما هستند؟ رهبری هم درباره مذاکره فرمودند که مذاکره باید همراه با احترام متقابل باشد.   🔹 رهبری چند سال قبل در مراسم سالگرد ارتحال امام ویژگی‌هایی درباره بودن بر شمردند. قطعا کسی که درِ خانه اجنبی پیاله گدایی در دست بگیرد انقلابی نیست. از طرفی هم امام راحل فرمودند که اگر رئیس جمهور و نمایندگان ، خوی کاخ نشینی پیدا کردند باید فاتحه کشور را بخوانیم. 📜 @bsansoor 🌐 @Mabaheeth