ه به معنای زن. در آیه دیگر هم میفرماید:
«و زوجناهم بحورعین؛ آنها را با همسرانی درشت و
#زیبا چشم تزویج گردانیم»
در این آیه هم
#ضمیر به همه بهشتیان برمیگردد. «حورعین» وصف زیبایی
#همسران بهشتی اعم از زن و مرد است، زیرا واژه «حور» جمع احور (مرد سیاه چشم) و جمع حوراء (زن سیاه چشم) است. واژه «عین» جمع اعین (مرد درشت چشم) و جمع عیناء (زن درشت چشم) است. پس داشتن
#همسر در بهشت برای مرد و زن مطرح است.
📚بقره(2) آیه 25.
📚 دخان(44) آیه 54
💢 تجربه ی شخصی من
این تجربه حدود
#پنج سال فعالیت مستمر در فضای مجازی و پاسخ به
#شبهات است.
دریافت و پاسخ به بیش از ۳۰ هزار پیام فقط در
#تلگرام و گفتگو با صدها و شاید هزاران نفر از اقشار مختلف جامعه:
افراد در
#فضای_مجازی دو دسته اند:
۱. دسته اول واقعا دنبال
#حقیقت میگردند، سوالات جدی و چالشی دارند، اگر
#مخالف هم باشند اما تشنه دانستن و روشنایی اند.
۲. دسته دوم، از پیش
#تصمیم خود را گرفته، راه گفتگو را بسته، فقط نتایج از پیش گرفته را با
#صدای بلند بیان میکنند. با همه چیز مخالفند حتی گاهی با خود.
در نتیجه برای گروه اول باید وقت گذاشت، گفتگو کرد، راه نشان داد، سوالات تند و
#چالشی آنها را شنید و راهنمایی کرد.
اما برای گروه دوم نباید ثانیه ای وقت
#هدر داد. عموما عقده های شخصی و روانی را وارد بحث فکری و عقلی میکنند، با هوچی گری اصل ماجرا را نفی کرده و فقط صدای بلندی دارند.
بیش از ۹۰ درصد مردم در
#فضای_مجازی #مصرف_کننده و اثرپذیرند تا
#تولید_کننده و اثرگذار.
افراد عموما سوالات
#چالشی چند خطی دارند که نیاز به ساعتها مطالعه دارد اما حتی حال شنیدن معرفی
#کتاب ندارند.
دنبال پاسخهای فوری، کوتاه و مفید هستند.
برنامه ریزی و تولید محتوا را به سمت گروه اول سوق دهیم، نتیجه خواهد داد.