َجائِب تَجِدهُ عَوَناً لَکَ فِی النَوّائِب لی اِلیَ اللهِ حاجَتی وَعَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَه ُوَ رَمَیتَ مُنقَضی فی ظِلل ّاللهِ وَیُضِلل اللهُ لی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍ وَغَمًّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یااللهُ بِنُبُوَّتِکَ یامُحَمَّدَ بِوَلایَتِکَ یاعَلِیّ ُیاعَلِیُّ یاعَلِیُّ ا َدرِکنی بِحقِّ لُطفِکَ الخَفیَّ اللهِ ا َکبَرُاَنامِن شَرِّ اَعدائکَ بَریءٌاللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَدی وَعَلَیکَ مُعتَمِدی بِحقِّ إ ِیاکَ نَعبُدُ وَ إَِیاکَ نَستَعینُ یااَبالغَیثِ اَغِثنی یااَبَاالَحَسَنَین اَدرِکنی یاسَیفَ اللهُ اَدرِکنی یابابَ اللهِ ا َدرِکنی یاحُجَّهَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ ا َدرِکنی بِحَقَّ لُطفِکَ الخَفیَّ یا قَهّارُتَقَهَّرتَ بِالقَهرِوَالقَهر ُفی قَهرِ قَهرکَ یاقَهارُیاقاهِرَالعَدُوّ یاواِلیَ الوَلِیَّ یا مَظهَرَ العَجائِبِ یامُرتَضی عَلِی ُّرَمَیتَ مِن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَسَیف ِاللهِ القاتِلِ اُفَوَّضُ اَمری اِلی َاللهِ اِنَّاللهُ بَصَیرٌ بِالعَبادِوَاِلهکُم اِلهٌ واحِدٌ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیمُ اَدرِکنی یاغیاثَ المُستَغیثیَنِ یا دَلیلَ المُتَحیِّرِینَ یااَمانَ الخائِفینَ یامُعینَ المُتَوَکِلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَصَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَالِهِ اَجمَعین وَالحَمدُاللهِ رَبِّ العالَمینَ آن است که اگر کسی را مهمی پیش آیدناد علی را هفت نوبت بخواند به نیت آن مهم ، البته برآورده شود واگرنزدبزرگی یا امیری میروی ، روزی سه مرتبه ناد علی رابخوان وبر جمیع اعضای خود بِدَم محب ومخلص تو شود واگر به نیت فرزند بخوانی حق تعالی به تو فرزند کرامت کند ، اگر خواهی شخصی را مسخر خود گردانی در شب جمعه چهارده مرتبه به اسم او بخوان و صد مرتبه صلوات بر محمدوآل او بفرست البته مسخر تو گردد و هرچه گویی از سخن وصلاح تو بدر نرود واگر بعد از نماز صبح به نیت مال نه مرتبه بخوانی غنی شوی و اگر جهت ادای قرض پانزده روز روزی بیست ودو مرتبه بخوانی ادا شود و اگرزنی دیر زاید پنج نوبت بر آب بخواند و بخورد آن زن زود زاید و اگر کسی این دعا را با خود دارد از شر جمیع حیوانات وجن و انس محفوظ باشد و هر که شک آورد البته کافر است : 👈نقل شده از : زاد المعاد علامه مجلسی https://chat.whatsapp.com/FPsSMSsaAuFGNziTg6yuMz https://chat.whatsapp.com/Lye4KQcwWG15WYqkBl8yKu https://chat.whatsapp.com/DiwaxEITGob6B9bYUCCAqj [۷/۲۹،‏ ۱۰:۴۰] توجه:: ۲۸ ♦️ *تبعیت ناصحیح، عامل ذلت* 🔆 «إِذْ تَبَرَّأَ الَّذِينَ اتُّبِعُواْ مِنَ الَّذِينَ اتَّبَعُواْ وَرَأَوُاْ الْعَذَابَ وَتَقَطَّعَتْ بِهِمُ الأَسْبَابُ» 🔆 «آنگاه كه پيشوايان از پيروان بيزارى جويند و عذاب را مشاهده كنند و ميانشان پيوندها بريده گردد»   🔆 «وَقَالَ الَّذِينَ اتَّبَعُواْ لَوْ أَنَّ لَنَا كَرَّةً فَنَتَبَرَّأَ مِنْهُمْ كَمَا تَبَرَّؤُواْ مِنَّا كَذَلِكَ يُرِيهِمُ اللّهُ أَعْمَالَهُمْ حَسَرَاتٍ عَلَيْهِمْ وَمَا هُم بِخَارِجِينَ مِنَ النَّارِ» 🔆 «و پيروان مى‏‌گويند كاش براى ما بازگشتى بود تا همان گونه كه [آنان] از ما بيزارى جستند [ما نيز] از آنان بيزارى مى‏‌جستيم اين گونه خداوند كارهايشان را كه بر آنان مايه حسرتهاست به ايشان مى‏‌نماياند و از آتش بيرون ‏آمدنى نيستند»   📔 سوره مبارکه بقره، ۱۶۷ و ۱۶۶ 🌀 *تبعیت‌های صحیح و ناصحیح در این دنیا آثار مثبت و منفی خود را برجای می‌گذارد و فرد را عزیز یا ذلیل می‌کند.* 💢 یکی از عوامل ذلت، تبیعت‌های ناصحیح است. قرآن از تبعیت دسته‌ای سخن می‌گوید که در قیامت تابع (تبعیت کننده) از متبوع (تبعیت شونده) اعلام برائت و بیزاری می‌کند. این افراد از آتش خارج نمی‌شوند و علی‌الدوام تمام موجودی‌شان از بین می‌رود. 🔹 در تبعیت‌های ناصحیح در حقیقت از ابتدا پیوستی ایجاد نشده بلکه گسست و شکاف بین تابع و متبوع بوده است به همین جهت در شرایط خاص تابع و متبوع از هم اعلام برائت می‌کنند. ✅ تبعیتی نافع است که متبوع قادر به اقدامی مفید برای تابع باشد. 🔸 قرآن در بیان مصادیق تبعیت‌های ناصحیح و اعلام برائت آنان از یکدیگر می‌فرماید: 🔆 «الْأَخِلاَّءُ يَوْمَئِذٍ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ إِلاَّ الْمُتَّقين‏»؛ «دوستان صمیمی در روز قیامت بعضی شان با یکدیگر دشمن هستند مگر متقین.» 📔 سوره مبارکه زخرف،آیه ۶۷ ✍️ و یا در جایی دیگر می فرماید : 🔆 «حَتَّى إِذا جاءَنا قالَ يا لَيْتَ بَيْني‏ وَ بَيْنَكَ بُعْدَ الْمَشْرِقَيْنِ فَبِئْسَ الْقَرين‏»؛ «زمانی که نزد ما می‌آید می‌گوید ای کاش بین من و تو فاصله بین مشرق و مغرب بود» 📔 سوره مبارکه زخرف، آیه ۳۸ 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» https://chat.whatsapp.com/G0qdmd3cLKzHzZ2pObORXg https://chat.whatsapp.com/GcTmrqcmjmMA