ابعاد شناختی عاشورا برای لحظات حساس امروز:
#کربلا نتیجه رفتار ۳ نوع مخاطب تحت تاثیر سازمان تبلیغاتی آن عصر است:
۱.پروپاگاندای محاسباتی دستگاه تبلیغاتی معاویه و یزید و ایجاد اختلال محاسباتی و شناختی در مردم با تولید شبهه، شایعه و اخبار جعلی
۲.مخاطبی که به دنیا، باطل بینی و باطل شنیدن عادت کرده بود و در تشخیص حق دچار شک بود.
۳.مخاطبی که حق را تشخیص داد اما غیرت دینی و جرات دفاع از حق از او با مارپیچسکوت، تهدید و ترس گرفته شده بود.
#جهاد_تبیین، جهاد امید و ارتقای سواد و مهارت رسانهای مخاطب مانع از تکرار کربلا می شود.
بسم الله
#جنگ_شناختی