📌جاشو پیدا کن!
💡یکی از رازهای افزایش عملکرد، تعیین جای انجام هر کار در روز هست. این معنیش این نیست که ساعت دقیق تعیین کنی. معنیش این هست که یه نظمی به انجام هر کار بدی. تا هشت کار را ممکن است در صفحه ردیاب ثبت کرده ای که در هر روز باید انجام دهی. در صورتی که جای تقریبی اش را در ستون زمان تعیین کنی احتمال انجام همه موارد بسیار بیشتر می شود. و یا به شکل تقریبی پیش و پس یک کار روتین در زندگی را جای انجام کارهایت تعریف کنی.
مثال:
🔹تا کتری جوش بیاد و چایی دم بکشه حدودا ده دقیقه میشه: در این بازه هر روز نرمش می کنم.
🔸بعد از صبحانه همیشه اول اون ده صفحه از اون کتابی که تعیین کردم می خونم.
🔹بعد نماز ظهر، اون دوره آموزشیم رو که نیم ساعت زمان می بره نگاه می کنم.
🔸یک ساعت پیش از اذان مغرب مطالب ارسالی ام در فضای مجازی را آماده می کنم.
🔹بعد از شام اون فیلم رو می بینم.
🔸بعد از نماز صبح اون دعا و اون ذکر رو می گم...
🔔اگر یک ماه این نظم را رعایت کنید. اثرات انرژی بخشش که پیشرفت منظم همه چیز هست را تجربه می کنید.
✅ کانال آموزش برنامهریزی استراتژیک و مدیریت زمان و رشد مهارتهای فردی
🔆⏰⏳🗓
@manebabarname