⭕️زبان اقناع چیست؟ 🔹هدف اغلب پیام های رسانه ای این است که مخاطب خود را قانع کنند که به چیزی اعتقاد پیدا کنند و یا کاری را انجام دهند. بنابراین متقاعدسازی در ذات رسانه نهفته است و اگر در رسیدن به این هدف موفق نشود، عملا در انجام وظیفه ذاتی خود شکست خورده است. ▫️مجموع این قانع کنندگان از تکنیک ها و روش های گوناگونی برای : 1️⃣ جلب توجه و نظر ما 2️⃣ پدید آوردن اعتبار و اعتماد برای خودشان 3️⃣ شبیه سازی آمال و آرزوهای خودشان در وجود ما 4️⃣ تحریک ما برای انجام یک عمل (خرید، رای دادن، سرمایه گذاری و...) ✔️استفاده می کنند که این روش ها و تکنیک ها، «زبان اقناع» نامیده می شود.