💢 نتایج نظرسنجی و مصاحبه از 162 فعال در حوزه بازار از کشورهای ایالات متحده امریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا، ایرلند، آلمان و فرانسه نشان می دهد، اینستاگرام موثرترین رسانه اجتماعی در حوزه تبلیغات و بازاریابی است.
💢 پست های اینستاگرامی، استوری های اینستاگرام، ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب و ویدئوهای منتشر شده در اینستاگرام در رتبه های اول تا چهارم هستند.
💢 علی رغم اینکه بیشترین کاربران رسانه های اجتماعی در فیسبوک هستند، اما طبق این نظرسنجی، پست های فیسبوک تاثیرگذاری متوسطی در حوزه تبلیغات و بازاریابی دارند.
📚 ایسپا
#رسانه_شناسی
✅آرما(آرمان ناتمام)
@media_arma