هدایت شده از mesaghمیثاق
🌴 وحید شورابی: 🔴 خاطره ای از واتیکانیزه کردن قم توسط حجت الاسلام زادهوش در فتنه ۸۸ 🔸حجت الاسلام زادهوش رئیس جامعه المرتضی گفته اند که قم باید مثل واتیکان کشوری مستقل، دارای مرز مشخص و پرچم جدا شود. ظاهرا نیت اصلی این فرد از بیان چنین افاضات شاذی جداسازی قم از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است که در نهایت به جدایی دین از سیاست منجر می شود. حال خاطره مواجهه چند سال پیشم با ایشان را موید همین نگاه است را بخوانید: سال ۸۸ - ۸۹ به پیشنهاد یکی از دوستان، وارد یکی از پیام رسان های آنلاین صوتی تصویری شدم که مالکیت آن متعلق به یک ایرانی ضد انقلاب به نام امیر و از وابستگان زاهدی( داماد شاه و سفیر ایران در آمریکا در زمان طاغوت) بود. تالارهای گفتگوی آنلاین این پیام رسان، حیات خلوتی برای اقدامات هماهنگ ضد انقلاب از جنبش سبز گرفته تا منافقین و سلطنت طلبان شده بود. اغلب فعالان آن پیام رسان از کاربران موثر سایت بالاترین، فرند فید، توئیتر و فیس بوک بودند. هر شب صدها نفر از سرشاخه های معاند با دعوت افرادی همچون سازگارا، نوری زاده، رضا پهلوی، مهدی خزعلی، احمد زید آبادی و حتی مهدی کروبی راه های براندازی نظام را بررسی می کردند. برای بچه حزب اللهی ها که تعدادشان به زور به ۳۰ نفر می رسید فضای غریبی بود و مالک پیام رسان هر از چندگاهی حساب کاربری آنان را مسدود می کرد و محدودیت های در ایجاد تالارهای گفتگو برای دفاع از جمهوری اسلامی ایجاد می کرد. آنوقوت در همین گیر و دار درگیری حزب اللهی ها با ضد انقلاب و ادمین پیام رسان، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اقدام به تاسیس تالاری آنلاین به نام «قم ؛ حرم حضرت معصومه» در این پیام رسان کرده بود و هدف خود را صرفا پاسخگویی به سوالات اعتقادی، فقهی و احکام تعریف کرده بود و از ورود به بحث های سیاسی، شبهات روز و تنش های آن روزهای کشور اجتناب می کرد. جالب است مدیر پیام رسان برای انزوای بیشتر بچه حزب اللهی ها، از این تالار حمایت ویژه می کرد و امکانات ویژه تالار را برای آن ها فعال کرده بود! حالا فضا را این طور ترسیم کنم؛ ۳۰ تا بچه حزب اللهی، صد ها فعال ضد انقلاب که بیش از ده تالار را علیه نظام فعال کرده بودند و تالار مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی که اغلب کاربران آن همین ضد انقلاب بودند و طلبه ای که در این تالار مشغول پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی ضد انقلاب بود و از دفاع جمهوری اسلامی اجتناب می نمود! جالب است تالار قم یک روحانی سالخورده دیگری هم داشت که از حامیان سرسخت مرحوم منتظری بود، صبح ها در تالارهای ضد انقلاب خودش و پسرش علیه نظام فعالیت می کردند، عصر ها در تالار قم مدیر بودند و به سوالات دینی جواب می دادند! القصه هر چه با آن طلبه دعوا می کردیم که آقا! دینی که دارید عرضه می کنید و از دفاع از نظام خودداری می کنید همان ترویج جدایی دین از سیاست و ترویج سکولاریسم است. هر چه استدلال می کردیم که باید از نظام در مقابل جریان فتنه و ضد انقلاب دفاع کنید به گوششان نمی رفت و می گفت از بالا به ما دستور داده اند وارد این مسائل نشویم. زیرا عملکرد سیاسیون باعث شده مردم به اصل دین بدبین شوند و ما وظیفه داریم این بد بینی به دین را اصلاح کنیم لذا به مسائل انقلاب کاری نداریم! این نحوه عملکرد تالار و میدان داری روحانی ضد انقلاب در آن، ما را به این نتیجه رساند که همگی برویم قم و مساله را بصورت حضوری از دفتر تبلیغات حوزه علمیه پیگیری کنیم. القصه حدود ۲۰ نفر از بچه های حزب اللهی از سراسر کشور رفتیم خدمت جناب زادهوش که آن زمان معاون فرهنگی دفتر تبلیغات بود‌. هر چه برای وی استدلال کردیم که عملکرد تالار قم در آن پیام رسان موجب تقویت ضد انقلاب و تضعیف نظام است و باید یا تغییر رویه دهد یا تعطیل شود گوش مبارکشان بدهکار نبود! نهایتا ایشان و همکارانشان تمام مذاکرات ما را به جزئیات به مدیران تالار قم که زیر نظر وی فعالیت می کردند منتقل کرده بودند! خلاصه کار به جایی رسید که مالک پیام رسان تمام حزب اللهی ها را اخراج و حساب کاربری آنان را مسدود کرد. اما همچنان تالار قم به فعالیت خود زیر چتر ضد انقلاب ادامه می داد و این فعالیت سال ها ادامه یافت. این نگاه جناب زادهوش که حوزه و قم را با واتیکان سازی - بخوانید سکولارسازی- می خواهد از جمهوری اسلامی که زاییده قم است جدا کند، از سال ها قبل در مجموعه تحت مدیریت شان بصورت نرم اعمال شده بود‌. 🔰🇮🇷 https://eitaa.com/mesagh