اثر آموزش تفکر انتقادی بر سبک های حل مسأله ویادگیری خودراهبر.pdf
428.1K
عنوان: {اثر آموزش تفکر انتقادی بر سبک های حل مسأله و یادگیری خودراهبر} 💡 هدف پژوهش حاضر بررسي اثر آموزش تفکر انتقادي بر سبک هاي حل مساله و بادگيري خودراهبر دانشجوبان است.جامعه آماري پژوهش شامل کليه دانشجويان کارشناسي دانشگاه پبام نور شهر تهران در سال تحصيلي 94-95 بود که از ميان آنها 40 دانشجو به شيوه ي نمونه گيري تصادفي خوشه اي چندمرحله اي انتخاب شدند. نتيجه ي تفکر انتقادي، ترکيب توانايي هاي دانشجو و رساندن آن به بيشترين حد ممکن است که اين خود به ارتقاي يادگيري خودراهبر و حل مساله مي انجامد. بنابراين مي توان اذعان داشت که با رشد و پيشرفت سطوح تفکر انتقادي، به عنوان توانمندي و قابليتي اثرگذار برخودراهبري و حل مساله، سطوح يادگيري خودراهبر و حل مساله نيز در دانشجويان ارتقا خواهد يافت. 🔰میزمعارف @mizemaaref