تدوین نظام جامع موضوعات دانش تبلیغ با بیش از 400موضوع تبلیغی در فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی حضرت حجه الاسلام والمسلمین ملانوری معاون محترم تبلیغ حوزه¬های علمیه برادران کشور در مصاحبه با خبرگزاری حوزه از تدوین نظام جامع موضوعات نظری و علمی دانش تبلیغ خبر داد و بیان کرد: تنظیم نظام موضوعات دانش تبلیغ که با هدف تسهیل در کار محققان عرصه تبلیغ برای انجام پژوهشهای علمی و نظری صورت گرفته است. این موضوعات با مشارکت و فعالیت 15گروه علمی این فصلنامه تهیه شده است. ایشان اضافه نمودند : 15گروه علمی فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی عبارتند از : 1-گروه علمی تبلیغ ، رسانه وارتباطات 2-گروه تبلیغ سنتی 3-گروه تبلیغ بین الملل 4-گروه تبلیغ و فضای مجازی 5-گروه تبلیغ و تعلیم و تربیت 6-گروه تبلیغ و مدیریت 7-گروه تبلیغ و آینده پژوهی 8-گروه تبلیغ و روانشناسی 9-گروه تبلیغ و اخلاق 10-گروه تبلیغ و جامعه شناسی 11-گروه تبلیغ و فقه 12-گروه تبلیغ و کلام 13-گروه تبلیغ و انقلاب اسلامی 14-گروه تبلیغ و فضای مجازی 15-گروه تبلیغ ،قرآن و حدیث مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ هدف از راه اندازی نشریه علمی و پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی را پاسخ گویی به پرسش های بنیادین و نظری در حوزه دانش تبلیغ دانست و این نشریه را زمینه ساز ارائه پژوهش های علمی نظری این عرصه برشمردند. علاقه مندان جهت دریافت جدول نظام موضوعات دانش تبلیغ می¬توانند به نشانی زیر به آدرس https://eitaa.com/mobaleghan/602 مراجعه نمایند. لینک دریافت راهنمای نویسندگان: https://eitaa.com/mobaleghan/623 :لینک دریافت شرایط مقالات فصلنامه علمس پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی https://eitaa.com/mobaleghan/625 🌹کانال منشورات تبلیغ https://eitaa.com/mobaleghan/622