تدوین نظام جامع موضوعات دانش تبلیغ با بیش از 400موضوع تبلیغی در فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی
حضرت حجه الاسلام والمسلمین ملانوری معاون محترم تبلیغ حوزه¬های علمیه برادران کشور در مصاحبه با خبرگزاری حوزه از تدوین نظام جامع موضوعات نظری و علمی دانش تبلیغ خبر داد و بیان کرد:
تنظیم نظام موضوعات دانش تبلیغ که با هدف تسهیل در کار محققان عرصه تبلیغ برای انجام پژوهشهای علمی و نظری صورت گرفته است.
این موضوعات با مشارکت و فعالیت 15گروه علمی این فصلنامه تهیه شده است.
ایشان اضافه نمودند : 15گروه علمی فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی عبارتند از :
1-گروه علمی تبلیغ ، رسانه وارتباطات
2-گروه تبلیغ سنتی
3-گروه تبلیغ بین الملل
4-گروه تبلیغ و فضای مجازی
5-گروه تبلیغ و تعلیم و تربیت
6-گروه تبلیغ و مدیریت
7-گروه تبلیغ و آینده پژوهی
8-گروه تبلیغ و روانشناسی
9-گروه تبلیغ و اخلاق
10-گروه تبلیغ و جامعه شناسی
11-گروه تبلیغ و فقه
12-گروه تبلیغ و کلام
13-گروه تبلیغ و انقلاب اسلامی
14-گروه تبلیغ و فضای مجازی
15-گروه تبلیغ ،قرآن و حدیث
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ هدف از راه اندازی نشریه علمی و پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی را پاسخ گویی به پرسش های بنیادین و نظری در حوزه دانش تبلیغ دانست و این نشریه را زمینه ساز ارائه پژوهش های علمی نظری این عرصه برشمردند.
علاقه مندان جهت دریافت جدول نظام موضوعات دانش تبلیغ می¬توانند به نشانی زیر به آدرس
https://eitaa.com/mobaleghan/602 مراجعه نمایند.
لینک دریافت راهنمای نویسندگان:
https://eitaa.com/mobaleghan/623 :لینک دریافت شرایط مقالات فصلنامه علمس پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی
https://eitaa.com/mobaleghan/625
🌹کانال منشورات تبلیغ
https://eitaa.com/mobaleghan/622