📊
از رونق بازار انتخابات در توییتر تا کاهش توجه اختصاصی به نامزدها
🔹بررسی کلان دادهی ۱۰ خرداد ماه نشان میدهد که علی رغم کاهش کلی دادههای رئیسی، وی همچون روز گذشته در هر چهار بستر تلگرام، توییتر، اینستاگرام و اخبار آنلاین صدرنشین است.
🔹جلیلی، رضایی، همتی، قاضیزاده و مهرعلیزاده نیز به ترتیب در جایگاههای بعدی قرار دارند. زاکانی نیز آخرین نامزد در جدول نامزدهاست.
🔹فضای توییتر انتخاباتیتر از روزهای قبل شده است. توییتر(۷۶دصد)، تلگرام(۱۶درصد) و اینستاگرام(۶درصد) از حجم دادههای انتخاباتی را به خود اختصاص دادهاند.
▪️توجه انتخاباتی به کاندیدها نسبت روز قبل حدودا ۱۰ درصد کاهش یافته است. حدود ۶۰ درصد از دادههای انتخاباتی به هیچ یک از نامزدها نپرداخته است.
▪️بنظر میرسد که کاربران توییتری که بیشترین حجم داده انتخاباتی را منتشر کردهاند، بیش از آنکه به کاندیدای مشخصی اشاره کنند، در تلاش برای اقناع سایرین به رای دادن یا تحریم انتخابات هستند.
✊
#نگهبان_قانون
✊
#انتخاب_اصلح
✊
#حضور_حداکثری
✊
#بصیرت_رمز_پیروزی