ـ📄👆 6⃣ اگر مبنا وقانون فوق را ــــ که هرچه احمد بگوید درست است وهرچه نگوید خراب است ــــ کسی بپذیرد، ناچاراً باید بسیاری از احادیث اهل بیت (صلوات الله علیهم) را که در کتب دست اول موجود است دور ریخته وبه آنها اعتنایی نکند زیرا احمد الحسن در موارد فراوانی بر خلاف روایات ائمه سخن رانده و آنها را منکر است، ویا روایات را تقطیع نموده و سه نقطه گذاشته است. ✅ واما نکاتی دیگر پیرامون حدیث (اولهم من البصرة): 🌺 اولا: به فرض اگر در روایت به همراه دو نام (علی ومحارب) اسم احمد هم موجود باشد باز هم دردی دوا نمی‌شد زیرا افراد زیادی در بصره به راحتی می‌توانند ادعای فوق را بکنند وخود را جزو یاران حضرت معرفی نمایند. 🌺 ثانیا: با توجه به دو حدیثی که در بخش اول ذکر گردید و همچنین در صورت پذیرش اینکه احمدالحسن جزو 313 یار حضرت و اولین آنها از بصره باشد، مشخص می‌شود که آن 313 نفر، از اصحاب امام مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) می‌باشند، نه اینکه از اصحاب احمدالحسن باشند. به عبارت دیگر 👈 شخصیت امام مهدی غیر از احمدالحسن بوده و احمد جزء یاران امام مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد. 🌺 ثالثا: اگر کسی بگوید که آن 313 نفر جزو یاران احمدالحسن می‌باشند ــــ که متاسفانه این حرف گفته شده است ــــ ناگزیر باید بپذیرد که 👈 آن افرادِ از بصره در دو روایت بخش اول، قطعا بر احمدالحسن منطبق نمی‌شود بلکه آنان از یاران احمدالحسن هستند. در این صورت استدلال احمد به این روایات ومطرح نمودن خود 👈 به عنوان مصداق بارز یاران بصره، چیزی جز عوام فریبی نبوده وبر همین اساس، بطلان تمام ادعاهای او اثبات می‌گردد زیرا یمانی موعود، کذاب وعوام فریب نیست. 🔵 : 📌 انصار در مورد حذف نامهای (علی ومحارب) توسط احمدالحسن وتبدیل آنها به سه نقطه می‌گویند: (احمدالحسن چون حجت خدا می‌باشد، این حذف از سوی او به معنای عدم اعتبار این بخش از حدیث می‌باشد) در پاسخ به توجیه فوق نکاتی بیان گردید: 📌 این توجیه صرفا از طرف اتباع ارائه گردیده واحمدالحسن چنین مطلبی نگفته است. 📌 اینکه احمدالحسن بخشی از روایت را ذکر نموده وبه جای اسامی (علی ومحارب) سه نقطه می‌گذارد وهیچ اشاره‌ای هم به عدم صحت این دو نام نمی‌کند، خود دلیلی محکم است بر قبول روایت از طرف او. 📌 قانون معرفت حجت در روایات هیچ دلالتی بر احمدالحسن نداشته بلکه بطلان او وادعاهایش را ثابت می‌کند. 📌 با این توجیه انصار، دیگر ادعای مناظره از سوی آنان بر مبنای ثقلین، چیزی جز تناقض گویی نمی‌باشد. 📌 در مناظره هم هر جا کارد به استخوان انصار برسد و آیات و روایاتی علیه احمدالحسن ارائه گردد، با بیان توجیه فوق، از پاسخگویی علمی بر اساس ثقلین طفره می‌روند. 📌 با پذیرش توجیه فوق از سوی انصار، باید کثیری از روایات نادیده گرفته شود، که البته این کار را هم کرده‌اند. 📌 ادعای اینکه بر اساس روایات احمدالحسن جزو 313 یار حضرت بوده آن هم از بصره، با ادعای اینکه آن 313 نفر جزو یاران احمدالحسن می‌باشند سازگار نبوده وعین تناقض گویی می باشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر وتعقّل: 🔸 آیا با این سیل اشکالات وتناقضات وتوجیهات، باز هم می‌توان گفت که احمدالحسن همان (یمانی موعود) است؟ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون برای رضای خدا منصفانه تعقل و قضاوت کنیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم. 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein