✅موضوع: تکنیک اقناع در سواد رسانه ✍اقناع به معنی قانع کردن یا متفاعد کردن مخاطب است. استفاده از روش های اقناع در رسانه ها از متداول ترین کارهاست. ◀️به عنوان نمونه به پیام های بازرگانی که روزانه از تلوزیون پخش می شود دقت کنید. با استفاده از تکنیک های اقناع تلاش می شود تا مخاطب خود را متقاعد کند تا کالای مدنظر فلان شرکت را بخرد. 🌀این پدیده ها در زندگی روزمره ما هم دیده می شود. آموزش آنها ما را در تاثیرگذاری بیشتر بر اطرافیان کمک خواهد کرد. 🤔به عنوان مثال اگر دقت کرده باشید اپراترهای تلفن همراه بالاترین سرعت اینترنت را به اپراتور خود نسبت می دهند، این تکنیک را با نام " ترین" می شناسیم. 🔰متقاعدسازی می‌تواند در سه سطح متفاوت کارکرد داشته باشد: 1⃣سطح اول: کاهش مقاومت (یعنی پایان جبهه گیری مخاطب علیه شما یا موضوع مدنظر) 2⃣سطح دوم: متابعت و پذیرش بیرونی (یعنی هرچند باورش در برابر نظر ما تغییر نکرده است اما در ظاهر آن را می پذیرد) 3⃣سطح سوم: تغییر باورهای درونی (حد اعلای تاثیگذاری است. یعنی مخاطلب علاوه بر پذیرش ظاهری در باورهای درونیش نیز با شما هم صدا می شود) ♻️در پست های آینده ان شالله تعدادی از تکنیک های اقناع پرکاربرد را برایتان معرفی خواهم کرد. با ما همراه باشید... ⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬ @modiriate_enghelabi