🔰عکس شماره 2: ♻️تکنیک های اقناع 🌀اعتبار بخشی 💢از دیگر تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات استفاده از تکنیک اعتبار بخشی است یعنی به عبارتی محصول را با استفاده از شگردهایی معتبر جلوه می دهد. 🔺 یکی از این شگردها استفاده از اشخاص مشهور یا محبوب است. ⏪مثلا شرکت تکدانه از آقای فغانی برای اعتبار بخشی محصول خود استفاده می کند با جمله معروف "آبمیوه با آب میوه، داوری باید کرد" . ✅یکی دیگر از شگردهای اعتبار بخشی نمایش مقالات علمی یا نمودارهای خرید کالا یا لوح ها و مدال های کشوری و بین الملی است. مثلا فلان کالا مقام اول در "رضایت مشتری" را داراست. 🌹🌹🌹🌹🌹 @modiriate_enghelabi