🔰عکس شماره 2:
♻️تکنیک های اقناع
🌀اعتبار بخشی
💢از دیگر تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات استفاده از تکنیک اعتبار بخشی است یعنی به عبارتی محصول را با استفاده از شگردهایی معتبر جلوه می دهد.
🔺 یکی از این شگردها استفاده از اشخاص مشهور یا محبوب است.
⏪مثلا شرکت تکدانه از آقای فغانی برای اعتبار بخشی محصول خود استفاده می کند با جمله معروف "آبمیوه با آب میوه، داوری باید کرد" .
✅یکی دیگر از شگردهای اعتبار بخشی نمایش مقالات علمی یا نمودارهای خرید کالا یا لوح ها و مدال های کشوری و بین الملی است. مثلا فلان کالا مقام اول در "رضایت مشتری" را داراست.
🌹🌹🌹🌹🌹
@modiriate_enghelabi