اتحادی شوم از براندازان ورشکسته، مدعیان اصلاحات در ایران، سیاسیون غافل و همچنین در راس آنان آمریکا و اسرائیل سرمایهگذاری شدیدی بر روی القای گزاره خالصسازی، مهندسی انتخابات و همچنین قهر مردم با صندوقهای رای انجام دادند.
اسم رمز خالصسازی و مهندسی انتخابات
خالصسازی اولین اسم رمزی بود که بهتدریج به محور و کلیدواژه تبلیغات رسانههای زنجیرهای مدعیان اصلاحات و همچنین رسانههای ضدانقلاب تبدیل شد.
این واژه برای اولینبار در پیام تأملبرانگیز علی لاریجانی به کار برده شد و در این پیام عنوان شد که بعید است برادران با این روش رقابت تصنعی ایجاد کنند.
جدای از این موضوع که اساسا چنین تعبیری جای سؤال و تعجب بسیار داشته و لاریجانی خواسته یا ناخواسته با چنین پیام و دوگانهسازی کذبی بر طبل قهر با صندوقهای رای کوبید، رسانههای زنجیرهای به سرعت با ادامه این خط رسانهای، همچون همیشه به سوءاستفاده و همچنین خیانت به منافع ملی مشغول شد