احمد الحسن 1⃣1⃣ «ادامهٔ تناقضات جریان احمد الحسن» ۴- وی در عین اين‌که خود را فرزند امام زمان علیه‌السّلام و سیّد هاشمی می‌داند، خود را یمانی نامیده است در حالی که دو عنوان «یمانی» و «هاشمی» آن هم برای کسی‌ که اهل عراق است قابل جمع نیستند. «یمانی» ظهور در این دارد که اهل یمن است در حالی که وی به اعتبار محل تولد و رشد و نموش عراقی است. البته گویی خود او متوجه این تناقض شده، لذا با این مغالطه، این لقب را توجیه نموده است که چون مکه از تهامه است و تهامه از یمن، پس محمّد و آل محمّد علیهم‌السّلام همگی یمانی هستند. وجه مغالطه توجیه فوق این است که «تهامه» یک منطقه جغرافیایی است که از شمال جزیرة العرب یعنی بالاتر از مکه و مدینه آغاز می‌شود و جنوب آن به یمن می‌رسد. بنابراین مکه و مدینه بخشی از تهامه‌اند و یمن هم از تهامه است ولی تهامه از یمن نیست، بلکه یمن در جنوب جزیرة العرب قرار دارد و شامل شمال و میانه جزیرة العرب نیست. بنابراین محمّد و آل محمّد علیهم‌السّلام حجازی و تهامی هستند اما یمانی نیستند. اصولاً مردم عرب به دو دسته عدنانی و قحطانی تقسیم شده‌اند. مقصود از عرب عدنانی خصوص قریش و از جمله بنی هاشم است. در حالی که عرب قحطانی فقط اعرابی را شامل می‌شود که ریشه آن‌ها از یمن بوده و به هیچ وجه به عرب عدنانی، یمانی گفته نمی‌شود. ۵- «احمد الحسن» در پیامی که برای مردم عراق فرستاده از یک سو ادعا می‌کند که من از طرف امام زمان علیه‌السّلام و با تأیید جبرئیل و میکائیل آمده‌ام، بنابراین پیروزی او با امدادهای غیبی باید حتمی باشد در حالی‌که از مردم عراق یاری می‌طلبد و می‌گوید: «اگر نصرتم ندهید، شما سابقه بی‌وفایی به مسلم بن عقیل را داشتید» و بدین صورت خود را به مسلم بن عقیل علیه‌السّلام تشبیه می‌کند. ۶- وی به خواب‌های خودش و خواب‌های دیگران استناد می‌کند در حالی‌ که خواب در مسائل شرعی و عقیدتی برای دیگران هیچ‌گونه حجیت و اعتباری ندارد. هیچ پیامبر و حجت خدایی حقانیت خود را با خواب اثبات نکرده است. مخصوصاً که خواب، صرف ادعا است و امکان دارد آدم دروغ‌گو نیز آن‌ را ادعا کند.(٢٧) به هر حال همهٔ آن استنادات حدیثی غیر صحیح، همهٔ آن تهدید‌ها و آسیب‌های مشکوک امنیتی و همه این تناقضات نشان می‌دهد که شیعه با فرقه انحرافی جدید و خطرناکی روبه‌رو شده است. بنابراین همان‌طور که شیعه در طول تاریخ خود، با جهاد علمی و عملی علما و فقها توانسته راه اصیل اهل بیت علیهم‌السّلام را از میان بیراهه‌های فرقه‌های انحرافی حفظ کند، این‌بار هم ان‌شاءالله با روشن‌بینی و روشن‌اندشی توده‌های شیعی، طومار این فرقه انحرافی را در هم خواهد پیچید و با هدایت فریب خوردگان این فرقه، رؤیاهای استعمارگران در تضعیف مکتب و دین را به کابوس بدل خواهد ساخت. ٧- وی با وجود ادعای فرزندی امام زمان علیه‌السّلام خود را «احمد بن الحسن» می‌نامد، در حالی که می‌بایست خود را «احمد بن محمّد» می‌نامید. چون نام امام زمان علیه‌السّلام حسن نیست. بلکه حسن نام پدر امام زمان است. گویا قاعده «دروغگو فراموشکار است» در این‌جا نیز جریان دارد. ٨- وی خود را یمانی می‌داند و روایاتی را که دربارهٔ خروج یمانی صادر شده، بر خود تطبیق می‌دهد. در حالی که در روایات آمده: یمانی، خراسانی و سفیانی در یک سال و یک ماه و یک روز خروج می‌کنند و پس از چند ماه در همان سال، امام زمان علیه‌السّلام هم قیام می‌فرمایند. مدعی یمانی، نزدیک هجده سال است خروج کرده، در حالی که نه خراسانی و نه سفیانی، نه در آن زمان و نه حالا خروج نکرده‌اند و هنوز هم امام زمان علیه‌السّلام قیام نفرموده است. ادامه دارد...