اشتباه از اینجا آب می خوره که ایشان خیال کردند: ذوّاق چون صیغه مبالغه کلمه "ذوق" است باید معنی آن "زیاد چشنده" باشد ولی اینطور نیست و ایشان اگر توانستند یک کتاب لغت پیدا کنند که کلمه ذواق را اینطور معنی کرده باشه که ذواق در زیاد ازدواج کردن است لذا "ذواق" اصطلاحی است که در آن طلاق وجود دارد و بخاطر همین هم مبغوض است در روایات ذواق عطف بر طلاق شده و در کنار هم آمده است که زیاد طلاق دهنده زن سازگار یا مرد سازگار است. که "مطلاق الذواق" باشد کافی 6/54 و 55 باب کراهیة طلاق زوجةالموافقة این روایت که معصوم علیه السلام فرموده ذواق ملعون است ربطی به شرایط متعه و تعداد ازدواج ندارد ✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸 https://eitaa.com/movaghathalal