⛔️بازخوانی یک تبلیغ غیراخلاقی ولی پرسود برای این روزها! چند سال پیش شرکت ایزی‌لایف برای بسته‌بندی پوشک بزرگسالان از تصویر استاد محمدعلی شفیعی کدکنی استفاده کرد که واکنش‌های زیادی رو دربر داشت و تقریباً تمام رسانه‌ها به آن واکنش نشان دادند! کار به گلایه خود شفیعی و عذرخواهی تلویحی ایزی‌لایف به علت خطای طراح رسید و داستان تمام شد. 🔰اما در پسِ این موضوع، یک سناریوی غیراخلاقی وجود داشت. ایزی‌لایف با انتخاب یک سوژه چالشی، بدون هزینه کردن ریالی بابت تبلیغات، در تمام رسانه‌‌های رسمی و فرعی تبلیغ شد! هرچند ظاهر داستان نقد اون بود، اما باطن اون یک سناریوی تبلیغاتی کثیف بود که رسانه‌ها و انسان‌رسانه‌ها هم غیرارادی در پازل اون بازی کردند تا ایزی‌لایف با هیچ هزینه‌ای، معادل میلیاردها تومان تبلیغات رایگان انجام دهد. 👈🏻علت بازخوانی این داستان این بود که رسانه، چند بعدی است و هیچ‌وقت به ظاهر و سطح خبر معطوف نشید! برخی تلاش‌ها برای پلمپ شدن یا برخی اظهارات سیاسی دوماه اخیر برای شنیده شدن، در پنهان خود یک هدف کثیف با استفاده از ظرفیت من و شما دارند. بازهم می‌گم دقت کنید؛ به خصوص در واکنش به مواضع سیاسیون ورشکسته‌ای که این‌روزها زبان سرخ کرده‌اند... @mr_nofoozi