اما نکتة دومی که باز خدمت شما عرض کنم اینم مهمه خواهش میکنم مخصوصاً صاحبان هیتها، جلسات، اهل مداحی، اهل منبر کسانی که به یک شکلی در سر این سفره مینشینند این را دقت کنند آقایان عزیز، خواهران گرامی، هر جریانی تو تاریخ دچار آفت و آسیب شده شما دیگه ببینید از خود خداشناسی دیگه بالاتر نیست یکی از آسیبهای شیطان است ایستاد در مقابل خدا سجده نکرد کار خدا را رد کرد یعنی سجدة بر آدم را تو تمام قصههایی که ما تو عالم داریم آسیبها و آفتها عبادت آسیب داره سخن آسیب داره امیرالمؤمنین فرمود: لکل شی آفه؛ حالا این آسیبها از دو ناحیه وارد میشه یکی دشمن مثلاً حدیث که این همه مهمه یه عده اومدن حدیثهایی جعل کردن بهش لطمه بزنن قرآن نتونستن آیه جعل کنند چون خودش میفرماید: «وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ»؛ (حجر: 9) راه نفوذ هیچکس به این کتاب ما راه نمیدهیم از اول خدا سفت وایستاد گفت «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» (حجر: 9) «لَا يَأْتِيهِ الْبَاطِلُ»؛ هیچ باطلی به این قرآن راه پیدا نمیکنه چیکار کردن آسیبی که به قرآن زدن نتونستن آیه وارد کنند تفسیرش جا به جا کردن الان شما تفاسیری که تو بازار هست ببینید أُوْلِي الأَمْرِ را چی معنا میکنند «أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ»؛ تفاسیری که خیلیهاشو را غیر شیعه و اهلسنت نوشتن أُوْلِي الأَمْرِ را آیة «الْيَوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دِينَکمْ»؛ چی معنا میکنند ببینید دیگه آیهای که به صراحت مال غدیر هست آیهای که مربوط به اهلبیت است أُوْلِي الأَمْرِ آیة «إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنکمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَکمْ تَطْهِيرًا»؛ آیه تطهیر تو تفسیرش آسیب وارد کردن الان هم شما تو این شبکههای ماهوارهای نمیتونند بگه این آیه چیز دیگهای هست میخواند میگه نه اهلبیت اینا نیستند اهلبیت یه گروه دیگه هستند أُوْلِي الأَمْرِ علیبنابیطالب و اولادش نیستند منظور از أُوْلِي الأَمْرِ قاضیها و فرماندههای جنگیاند مثلاً «الْيَوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دِينَکمْ»؛ راجع زکات راجع غدیر یعنی اومدن در بیان آیه آسیب وارد کردن