بسم الله الرحمن الرحیم جنگ حق و باطل از ابتدای خلقت بشر بوده، اما الان با سرعتی بی نظیر به پیش می رود،آنقدر که گویی حادثه بزرگی در راه است. این سرعت بالا در درگیری،غربال انسانها را نیز سرعت داده است،گویا در ایران شب عاشوراست که هر کس محکم و پایبند حسین ع نیست می‌رود و در اروپا روز عاشوراست که اینبار به هل من ناصر حسین پاسخ لبیک میدهند. ✍ چندنکته در مورد عملیات تروریستی اسرائیل: 🔸️رژیم صهیونیستی دیروز ۴تن از فرماندهان نیروی قدس سپاه در سوریه را به شهادت رساند. 🔻دراین خصوص چند نکته ذکر میشود: 1️⃣ انجام این حمله با فاصله کمی پس از حمله سپاه به مقر موساد در اربیل نشان میدهد👇 🔹 اسرائیل به شدت عصبانی شده 🔹 و نیروهای مهمی را در خانه‌ی پیشرو دیزه‌ای از دست داده است؛ 👌مانند کرم میخائیل تاجر یهودی عراقی‌انگلیسی (مامور ویژه موساد) مالک شرکت "الریان" نماینده "سامسونگ" "سازنده برج در دبی" و تامین کننده نیازهای مالی و ادواتی اسرائیل 2️⃣ اسرائیل این روزها متحمل شده است و مسبب همه شکست ها را ایران و نیروی قدس سپاه می بیند؛ 🔹تجارت دریایی رژیم دچار آسیب جدی و جبران ناپذیر گشته البته جنگ دریایی را ۲۰۱۹ اسرائیل آغاز کرد و مجبور شد در سال ۲۰۲۱ خودش پایان دهد علیه ۱۲ کشتی اقدام خرابکارانه کرد «یوسی ملمان» روزنامه‌نگار امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: کارها به خوبی پیش می‌رفت تا زمانی که ایران تصمیم گرفت که دیگر کافی است طبق ادعای رسانه‌های غرب، یک کشتی باربری متعلق به «رامی اونگار» یکی از اسرائیلی‌های ثروتمند جهان هدف قرار گرفته شد. رامی اونگار از نزدیکان «یوسی کوهن» رئیس اسبق موساد و فعال در زمینه دلالی ماشین و تجارت دریایی است.  «رامی اونگار» صاحب همان کشتی است که روز ۲۸آبان از سوی نیروهای انصارالله یمن در دریایی سرخ توقیف شد. روند به سمتی رفت که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۲۱ به صورت یکطرفه این جنگ دریایی را به پایان رساند. دلیل آن را می‌توان از تحلیل «یوسی ملمان» کارشناس امنیتی اسرائیل برداشت کرد که نوشته بود:  «مسیر‌های دریایی نقطه ضعف اسرائیل هستند.» اکنون انصارالله یمن دست روی همین نقطه‌ ضعف گذاشته است. توقیف کشتی Galaxy Leader موجی از شوک را در جامعه تجاری اسرائیل ایجاد کرده و آسیب پذیری مایَملک اسرائیل در مناطق مورد مناقشه را برجسته کرده است. با استناد به آمار وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی، عمده تجارت بین‌المللی اسرائیل از طریق دریا انجام می‌شود و بنادر اصلی تجاری آن واقع در شهرهای حیفا، اشدود و ایلات است که  ۹۸% از حجم واردات و صادرات این رژیم را شامل می‌شود.این به معنای تکیه اقتصاد رژیم صهیونیستی به کریدورهای دریایی است.  ۳۰٪ واردات صادرات اسرائیل بر اساس دریای سرخ است فقط در یک قلم، بیش از ۷۰% از مواد غذایی مورد نیاز صهیونیست‌ها از طریق دریا وارد اراضی اشغالی می‌شود حین درگیری افزایش مضاعف و بیمه‌ی بالا دورزدن منطقه آفریقا نیز پرهزینه تر است ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود. تجار اسرائیلی سراسر جهان نیز در امان نخواهند بود. کشتی Galaxy Leader متعلق به رامی اونگار از مبدا ترکیه به مقصد هند در حرکت بود که از سوی نیروهای یمن شکار شد دریای سرخ و تنگه باب المندب یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌های تجاری جهان است که یک طرف آن یمن و طرف دیگر آن، کشوری مینیاتوری به اسم جیبوتی است. از همین روی است که ارتش‌های فرامنطقه‌ای آمریکا،آلمان،اسپانیا،ایتالیا،فرانسه،انگلیس،ژاپن و چین با فاصله کم از یکدیگر،در جیبوتی  مستقر شده‌اند تا بر این آبراه راهبردی جهان مسلط باشند 🔹 در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده 🔹 و از یمن،لبنان،عراق و سوریه درحال تحمل ضربات موشکی و پهپادی است‌. ✍طبیعی است که وقتی یک رژیم با چنین بحران هایی مواجه شود ،دست به هر عملی بزند. 3️⃣ فرمانده ی برجسته ای که امروز به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید،سردار صادق امیدزاده است که بارها تا مرز شهادت رفته و حتی چندین مورد مجروحیت شدید در نبردهای سوریه متحمل شده بود واشنگتن پست خردادماه امسال گزارشی درباره فعالیت‌های مستشاری حاج صادق منتشر کرده بود ازسوی دیگر نام حاج صادق امیدزاده ۱۱ سال قبل نیز در گزارش‌های سازمان تروریستی منافقین آمده بود گفته می‌شود حاج صادق در جریان گروگانگیری نیرو‌های جبهه النصره در اوایل بحران سوریه در بین اسرای ایرانی حضور داشته که در نهایت با پادرمیانی قطر به همراه دیگر اسرا آزاد شدند.سردار صادق امیدزاده طراح و مجری بیرون راندن،آمریکا از سوریه بود هفت ماه پیش واشنگتن پست نام صادق امیدزاده را بعنوان مغزمتفکر طراحی حمله علیه نیرو‌های آمریکایی آورد انتخابات در پیش است و هر رای ما یک موشک نقطه‌زن است به قلب بدخواهان ایران و ایرانی. سپاه دقیق زد و تکلیف من و شما این است که با حضور در انتخابات پشتوانه‌ی اقدامات جهادی باشیم. ابوالفضل نبوی ۱ بهمن ۱۴۰۲