⭕️ دردسرهای آموزش مجازی مادران در نجف آباد «خبرنگار افتخاری»:آموزش مجازی؛ لغتی که تا اواخر سال گذشته شاید کمتر آشنایی با آن داشتیم علتش هم این بود که دیدگاه تک تک افراد در مورد ثبت نام و سپس حضور در مرکز یا مراکزی برای یادگیری بود.تا اینکه با شیوع بیماری کرونا که علاوه بر به تعطیلی کشیده شدن مدارس، تعطیلی تمامی مراکز آموزشی دیگر را هم به همراه داشت و با طولانی شدن و ماندگاری این شیوع در سطح جامعه آموزش های مجازی هم شروع شد . حالا اینکه این نوع از از آموزش چه مزیت و یا معایبی داشته جای گفت و گو دارد. شاید نشستن پای درد و دل تعدادی از بتواند موجب آشنایی بیشتر مسولان با این موضوع و درنتیجه باعث اندیشیدن آنها به راه حل های جدید در این باره بشود . «موسوی» که خودش صاحب فرزندانی سه قلو درمقطع سوم دبستان است میگوید: از زمانی که مدارس تعطیل شد و قرار شد بچه های من هم مثل دیگر بچه ها در خانه و از طریق تلویزیون و گوشی درس ها را یاد بگیرند، دردسرهای جدیدی برای ما به وجود آمد که ناچار شدن بچه ها در استفاده همزمان از گوشی که مشکلات خاص خودش را دارد یکی از آنها است. این مادر خانه دار میگوید: برای بچه های من در حین تدریس سولاتی از دروس ایجاد میشد که پرسش درباره این سولات علاوه بر اینکه احتمال بهم خوردن تمرکز دو فرزند دیگرم را داشت، معمولا پاسخ مناسبی برایش نبود . خانم صفری مادر دیگری است که میگوید: ابتدای سال و همراه با بازگشایی هزینه قابل توجهی را برای فرزندم پرداخت کردیم اما با شیوع ویروس و تعطیل شدن مدارس علاوه بر اینکه مابقی پول به ما بازگردانده نشد، بلکه ناچار شدیم خودمان در منزل نقش معلم خصوصی را برای بچه هایمان ایفا کنیم. این مادر که خودش همزمان در بیرون از منزل نیز شاغل است، میگوید: توجه به آمادگی روحی دانش آموزان در تعیین کردن ساعت آموزش ها، موضوع مهمی بود که در آموزش مجازی در نظر گرفته نشده بود. 🆔 @najafabadnews_ir 🆔 http://najafabadnews.ir 🆔https://www.instagram.com/najafabadnews_ir 🆔https://www.aparat.com/najafabadnews