هدایت شده از نسرا سرخس
📣 📱 تکنیک‌های اقناعی در رسانه‌های خبری  ❇️ رسانه‌های خبری از تکنیک‌های مختلفی برای جلب نظر و اقناع مخاطب استفاده می‌کنند. برخی از این تکنیک‌ها عبارت‌اند از:  1️⃣ احساسات‌گرایی (Emotional Appeal) 2️⃣ منبع معتبر (Authority) 3️⃣ تکرار پیام 4️⃣ انتخاب گزینشی اطلاعات (Cherry-Picking) 5️⃣ دو قطبی‌سازی 6️⃣ استفاده از آمار ❇️ دانستن این تکنیک‌ها می‌تواند به شما کمک کند پیام‌های رسانه‌ای را بهتر تحلیل کنید و از تأثیرگذاری ناآگاهانه آن‌ها جلوگیری کنید. ◽️تولید نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی شهرستان سرخس @NasraSarakhs