▪️ مهمترین پیام درباره رسانه ها چیست؟ 🔔 پروفسور حمید مولانا (استاد بین المللی رسانه و ارتباطات) ◀️ آموزش، مسئله ای است که رسانه های داخلی آن را فراموش کرده اند. همواره رادیو گوش دادن، مد خوب نیست. مد خوب، بازی کردن با لوازم و آلات نیست. براساس مطالعاتی که در غرب شده است، تلویزیون و رادیو و فیلم و سینما را کسانی مشاهده می کنند که سواد و خلاقیت بسیار کمتری دارند. نخبگان، خلاق هستند. ◀️ جمعیتی که علاقه ها و گرایش های متنوعی در زندگی شان دارند، اصلا جزو بینندگان و شنوندگان و استفاده کننده های رادیو، سینما، تلویزیون و ماهواره نیستند. این نتیجه ی ۶۰ سال بررسی جامعه شناسان و ارتباط شناسان دنیا است. پیام اصلی ما باید این باشد که نگاه کردن به رسانه های تصویری، وقت تلف کردن است. کارهای دیگر هم می شود انجام داد. این را ما باید مُد کنیم. 🆔 @magazihaa