⚠ پیامدهای بازی 📝آبان ۱۴۰۲ بود که رباتی در بستر پیام رسان با نام پدیدار شد. این ربات به کاربران اجازه می‌داد تا با کلیک کردن بر روی یک سکه، جمع آوری نمایند. در فروردین 1403؛ تلگرام، راه را برای معرفی یک ربات جدیدتری با نام «همستر کامبت» هموار ساخت. 💢📣نکات بسیار مهمی در حاشیه بازی همستر کامبت👇 📡 این ربات: 🔺 کسب سود برای شرکت تامین کننده و پشتیبانی دهنده زیرساخت ربات یعنی تلگرام 🔺 کسب درآمد از طریق تبلیغات 🔺 با جذب مخاطب بیشتر، جبران کاهش مخاطب خود در برخی کشورها به خاطر فیلترینگ 🔺 احیانا کسب درآمد با فروش اطلاعات کاربران و استفاده ابزاری در حوزه امنیتی و سایبری 📡💰واقعی یا دروغ بودن اختصاص دادن هنگفتی به همه کاربران: 🔺 اگر هم سودی باشد صرفا سرشبکه های اصلی را تامین خواهد کرد و عموم کاربران را شامل نمی‌شود. 📡💡: 🔺 علاوه بر کسب درآمد و جذب مخاطب برای تلگرام، راز دیگر همستر کامبت در راه‌اندازی یک (ارز دیجیتال جدید) است که برای افزودن به ارزش آن، باید تلاش ویژه‌ای در جهت عمومیت یافتن آن صورت بگیرد. ادامه دارد... ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس