طی چهار ماه نخست امسال صورت گرفت؛
💢ثبت ۳۲ هزار و ۹۶۹ درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز
از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه، سامانه ۱۳۷ شهرداری تعداد ۳۲ هزارو ۹۶۹ مورد پیام اجرایی جهت رفع موارد و مشکلات به مناطق دهگانه تبریز دریافت کرده است.
با بررسی آمار دریافتی به ثبت رسیده در خصوص پیشنهادها و شکایات شهروندان طی چهار ماه نخست پس از ارزیابی تماس و پیام های دریافتی، ۳۲ هزار و ۹۶۹ درخواست مربوط به اقدامات شهرداری توسط سامانه ۱۳۷ جهت رفع موارد و مشکلات موجود به مناطق دهگانه ارجاع داده شده است.
مشکلات شهری خود را به سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی نمائید
🌐
#پایگاه_خبری_نگاه_آذربایجان
#بیزه_قوشولون ↙️
@negaheazarbayjan