💠
بیشترین شکایت مردم از کدام بیمههاست؟
سامانه رسیدگی به شکایات بیمهای بیمه مرکزی:
🔹تعداد شکایات ثبت شده نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵درصد رشد داشته و سه شرکت بیمه؛ دانا با ۱۸.۱۵ درصد، ایران با ۱۱.۹۵ درصد و آرمان با ۱۱.۸۷ درصد بیشترین سهم شکایات این دوره را ( بدون لحاظ سهم پرتفوی شرکت از بازار) به خود اختصاص داده اند.
🔹رشتههای بیمه شخص ثالث در این مدت بیشترین سهم شکایات را با ۴۴.۵۰ درصد به خود اختصاص داده و بدنه اتومبیل با ۲۰.۳۸ درصد و درمان با ۱۹.۳۵ درصد رتبه دوم و سوم شکایات را دارند.
عضویت در حسابداری و تعاون👇
https://eitaa.com/joinchat/662765863Cac7d649110
حقوق مزایا👇
https://eitaa.com/joinchat/1505034683C3bd8a3e9ea