37.15M حجم رسانه بالاست
از کلید مشاهده در ایتا استفاده کنید
روند برقراری حقوق بازنشستگی در صندوق بازنشستگی کشوری 🔹 دستگاه ها موظف اند طبق قانون، حداقل یک ماه قبل از موعد بازنشستگی مستخدم، پرونده پرسنلی واجدین شرایط را به مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی کشوری در سراسر کشور ارسال نمایند. 🔸در صورت کامل بودن مدارک، بین ورود پرونده به صندوق بازنشستگی کشوری و صدور حکم و برقراری حقوق به طور میانگین 9 روز فاصله است. 🔹 حتی در صورتی که پرونده بازنشسته نواقصی داشت باشه، 75 درصد از حقوق بازنشستگی فرد به صورت حواله به او پرداخت خواهد شد و مابقی حقوق او طی ماه های آتی و بعد از رفع نواقص پرداخت خواهد شد. 💢 بخشنامه روش برقراری حقوق بازنشستگی در صندوق‌های بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی https://www.shenasname.ir/?p=1785 🌐اخبار فرهنگیان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1246101504C337d88e1e8