♦️پیام‌رسان‌ها تجمیع نمی‌شوند/ حفاظت از اطلاعات کاربران خط قرمز بله است قائم‌مقام پیام‌رسان بانکی بله: 🔹 «احترام به کاربر»، «راحتی استفاده» و «تمایز و نوآوری» سه اصلی اساسی بله از سال ۱۳۹۴ ابتدای فعالیت آن تاکنون بوده است.  🔹 بله تنها پیام‌رسانی است که کلاینت مستقل خود را طراحی کرده و از کلاینت تلگرام استفاده نکرده است. 🔹 پس از محدودیت‌های اخیر سیلی از کاربران به سمت بله آمده است. 🔹 خوشبختانه دو سه سال قبل رهبر انقلاب اعلام کردند که حریم خصوصی حق‌الناس است و این موضوع کمک بزرگی به حفظ حریم شخصی کاربران پیا‌م‌رسان‌ها است. 🔹 در میان ابزارهای ارتباطی موجود در کشور، تنها ابزار ارتباطی‌ای که رشد ارگانیک داشته بله بوده است. از ۳۰ شهریور تاکنون به دلیل اتفاقاتی که رخ داده تعداد کاربران فعال ماهانه به هشت میلیون کاربر رسیده است. 🔹 هیچ پیام‌رسان داخلی‌ای به شماره‌های خارج از کشور کد ارسال نمی‌کند؛ اما بله موفق شد با وجود تحریم‌های گسترده این کار دشوار را انجام دهد. 🔹 هرکدام از پیام‌رسان‌ها ویژگی‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت و مستقلی دارند که عملاً  تجمیع آنها را ناممکن می‌سازد؛ اما ارتباط پیام‌رسان‌ها با یکدیگر با توجه به نیاز مردم عملی است.