📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت دوم) ❇️ اگر مردم آگاهی کامل و شاملی در مورد کودتای جنسی غرب داشته باشند، علیه آن انقلاب خواهند کرد. در صورتی که جریان انقلابی بتواند برآورد درستی از ویرانی‌های اجتماعی انقلاب جنسی در غرب ارائه دهد، بخش اعظمی از ملت ایران، حتی آنان که امروز دم از آزادی حجاب می‌زنند، به صف مدافعان قانون حجاب و عفاف خواهند پیوست. فراموش نمی‌کنیم که انقلاب 57 حاصل جهاد تبیین و روشنگری چندین ساله بزرگانی بود که واقعیت‌ها را به زبان‌های مختلف و در شکل‌های گوناگون به مردم می‌رساندند. 🔴 ارتقاء دانش و بینش مردم و افزایش توان و مهارت آنان به همراه همت و انگیزه کافی می‌تواند راهبران جهاد تبیین را در عبور موفق از این فتنه بزرگ یاری رساند. قطعا جریان برانداز ضدایران و ایرانی بسیار سخیف‌تر از آن است که بر انقلاب نخبگانی اسلامی ایران گزندی برساند. هر آسیبی به این انقلاب برسد باید از منظر ترک فعل‌ها مورد بررسی قرار گیرد. ⚫️ مردم غرب در ابتدای تحولات اجتماعی ضد سنت و دین، هیچ گاه باور نمی‌کردند که در پس شعارهای فمینیستی و آزادی‌های جنسی به جایی برسند که نفی جنسیت تبدیل به یک هنجار مقبول و معروف شود و وارونگی ارزش‌ها و هنجارها و معرفت‌ها و معروف‌ها غلبه پیدا کند و کسانی که بخواهند از زنانگی زن و مردانگی مرد دفاع کنند، به عنوان عنصر مطرود و منفور، نامطلوب شناخته شوند. 🟢 جریان نفاق در راستای اجرای عملیات براندازی نرم جمهوری اسلامی و استحاله از درون، برای حل مسئله غرب در مورد تحولات سیاسی-امنیتی منطقه آسیای جنوب غربی، پیگیری بسته مسائل طراحی شده به صورت خوشه‌ای را در دستور کار خود قرار داد و با عملیات روانی گسترده و کار رسانه‌ای سنگین و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در طی چند دهه تلاش کرد تا جامعه ایران را با افق نگاه غرب نسبت به موضوعات مهم جهانی هم راستا و هم جهت نماید. به طوری که شعارها و مطالبات مردم ایران منطبق با چیزی باشد که منافع غرب در منطقه را تأمین می‌نماید. تهاجم فرهنگی از محورهای اصلی و قدم‌های اول مقابله ترکیبی چندوجهی طراحی شده برای محاصره جمهوری اسلامی ایران مبارزه با آن است. 🟣 در همین راستا شعار دین عرفی در برابر دین سیاسی به عنوان یکی از سرتیترهای اصلی تبلیغاتی این جریان قرار گرفت. عرفی شدن دین که یکی از شاخه‌های فرعی شعار آزادی است به معنای خارج شدن دین از یک امر اجتماعی شامل حاکم و تبدیل آن به یک امر شخصی منفعل و محکوم است. عرفی شدن هنجارها یعنی فعال کردن شکاف‌های اجتماعی و فرهنگی و قومیتی و دینی و مذهبی و منطقه‌ای. به بیان دیگر عرفی شدن دین یعنی تجزیه جمهوریت و اسلامیت در مرحله او و سپس پاره پاره کردن جمهور و از بین بردن اسلام و دین و دینداری در مراحل بعد. به صورت خلاصه یعنی غربی کردن ایران و انکار جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت بدیهی اجتماعی. ✍🏼سعید توتونکار 💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین: 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید