🔴
افشای چهره دیگری از نفوذیهای تخریبگر
♦️چگونه نفوذیها بهنام «استاد دانشگاه»، فرهنگ عمومی را تخریب و مانع رشد و پیشرفت مملکت و باعث افسردگی دانشجویان میشوند؟
۱-در رابطه با هر موضوعی، نظر میدهند و دانشجو را به سطحینگری و خودناباوری معتاد میکنند؛
۲- تعطیل کردن انتقاد از افکار انحرافی و تقلیدی خود از بیگانگان با عنوان «آزاداندیشی» و در عینحال ممنوعیت آزاداندیشی برای دانشجو؛
۳-تحریم و تنبیه دانشجویی که از رفتار نابخردانه و مستبدانه اینگونه استادان انتقاد کند؛
۴-بستن راه انتقاد دانشجو نسبت به تعارض میان گفتارها یا گفتار_رفتار خود این استادان؛
۵-بویژه ناخشنودی مطلق از انتقاد دانشجویی که نسبت به نارواگویی دغلکارانه درباره مقایسه میان «نقاط ضعف ایران» با «نقاط قوت غرب» انجام میگیرد؛
۶-تحریف واژگان اسلامی و پردازش مبالغهآمیز واژههای فریبنده غربی برای ایجاد سوءظن در هویت اسلامی_ایرانی دانشجو؛
۷-شادمانی از عدم همکاری دول غربی با دولت جمهوری اسلامی و مقصر جلوه دادن همیشگی ایران؛
۸- قضاوت کردن منفی بطور مداوم در مورد نیاتِ حکومتگران جمهوری اسلامی که منتخبان ملت ایرانند؛
۹-تصورِ اینکه دانشجو، «گذشته ایران» را نمیشناسد و خانواده او هم یا جنایات شاه خائن را فراموش کرده یا اگر خیانتهایی را بازگو کند، «حتماً غلط» است؛
۱۰-شادمانی ناخودآگاه، اما محسوس، از «تلبیس و تدلیس» همراه با مغالطه در تدریس خود برای «فریب دانشجویان»؛
۱۱-تعطیل کردن اهرمهای کنترل «تعصبات جاهلیت مدرن استادان نفوذی» در ساختار دانشگاه توسط جنگ روانی رسانهای؛
۱۲-شادمانی ناخودآگاه از ورود به حریم خصوصی انقلابیون با شایعهسازی و شایعهپراکنی؛
۱۳-القاء ناخودآگاه و گاه خودآگاه استادان نفوذی در مورد «خود درست پنداری» به دانشجو؛
۱۴-القاء موذیانه «خود حق پنداری» با تخریب حقانیت ارزشهای اخلاقی و معیارهای دینی؛
۱۵-القاء غیرمستقیم «خود بزرگ پنداری» با تحقیر هویت ملی و اصالت اسلامی دانشجو از طریق «رؤیاپردازی از غرب»؛
۱۶-تعطیل کردن سلولهای تشکیک در بخشِ آگاه ذهن خود در مورد پلشتیهای آمریکا، اروپا و صهیونیسم جهانی؛
۱۷-عادتِ ناخودآگاه استادان نفوذی به پوشاندن حقیقت؛ چه در مورد فجایع ضدانسانی در تاریخ غرب و چه در مورد امتیازات انسانی تاریخ ایران، خاصه در دوران اسلام؛
۱۸-عادتِ ناخودآگاه به دروغ گویی درباره افسانهسرایی صهیونیستها، از جمله «هولوکاست»؛
۱۹-عادتِ ناخودآگاه به دشنام دادن به هرچیز و هرکسی که در خدمت اقتدار و عظمت و امنیت و استقلال ایران باشد؛
۲۰-عادتِ ناخودآگاه غالب استادان مرعوب غرب به وارونه جلوه دادن مسایل ملی و بینالمللی؛ به نحوی که همیشه حق با گردنکشان جهانی باشد؛
۲۱-عادتِ ناخودآگاه به مبرا دانستن خود از اشتباهات و محکوم دانستن همیشگی مؤمنان انقلابی و فداکار؛
۲۲-عادتِ ناخودآگاه به استغراق در خودخواهیهای غربیهای سلطهطلب، احساس حقارت در برابر آنها و تحقیر هرگونه مقاومت و تخریب منتقدان آنها؛
۲۳-عادتِ ناخودآگاه به اغراق و چاپلوسی در مورد اندیشمندان صهیونی و نظریه پردازان سکولار غربی؛
۲۴-عادتِ ناخودآگاه به تخریبِ رقبای غرب، از جبهه آزادیبخش مقاومت (ایران، حزبالله، انصارالله، حماس، جهاد اسلامی، عراق و سوریه...) گرفته تا همکاری با چین و روسیه یا عضویت در اتحادیه شانگهای و بریکس؛
۲۵-عادتِ ناخودآگاه به جستجوی ریشۀ مشکلات جهان امروز در بیرون از غرب سلطهگر؛
۲۶-عادتِ ناخودآگاه به مخالفتِ ناآگاهانه با تغییر و تحول در جهان کنونی و بخلورزی نسبت به قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در قطببندی جدید بینالملل با کتمان شکلگیری آرام نظام اسلامی «امت_امامت»؛
۲۷-عادتِ ناخودآگاه به مخدوش کردن معنای واژههایی مانند: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، معنویت دینی، عقلانیت وحیانی و علوم انسانی اسلامی؛
۲۸-عادتِ ناخودآگاه به لذت بردن از تبعیت محض در برابر اربابان غربی و افتخار به برتری موهوم اشرار صهیونی؛
۲۹-شیفتگی نامحدود نسبت به پول و قدرت و نیز استتارِ آگاهانۀ این شیفتگی در سنت دیرینه قوم یهود؛
۳۰-حاکمیتِ تقریباً مطلق و گاه ناخودآگاهِ زنگ زده بر افکار، رفتار و گفتار این غربباوران نسبت به نفی همهی زیباییهای جامعه ایرانی و امت اسلامی...
✍ محمدعلی رامین
eitaa.com/maramin
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🆔
eitaa.com/eisavim