🔴 افشای چهره دیگری از نفوذیهای تخریبگر ♦️چگونه نفوذی‌ها به‌نام «استاد دانشگاه»، فرهنگ عمومی را تخریب و مانع رشد و پیشرفت مملکت و باعث افسردگی دانشجویان می‌شوند؟ ۱-در رابطه با هر موضوعی، نظر می‌دهند و دانشجو را به سطحی‌نگری و خودناباوری معتاد می‌کنند؛ ۲- تعطیل کردن انتقاد از افکار انحرافی و تقلیدی خود از بیگانگان با عنوان «آزاداندیشی» و در عین‌حال ممنوعیت آزاداندیشی برای دانشجو؛ ۳-تحریم و تنبیه دانشجویی که از رفتار نابخردانه و مستبدانه این‌گونه استادان انتقاد کند؛ ۴-بستن راه انتقاد دانشجو نسبت به تعارض میان گفتارها یا گفتار_رفتار خود این استادان؛ ۵-بویژه ناخشنودی مطلق از انتقاد دانشجویی که نسبت­ به نارواگویی دغلکارانه درباره مقایسه میان «نقاط ضعف ایران» با «نقاط قوت غرب» انجام می‌گیرد؛ ۶-تحریف واژگان اسلامی و پردازش مبالغه‌آمیز واژه­‌های فریبنده غربی برای ایجاد سوءظن در هویت اسلامی_ایرانی دانشجو؛ ۷-شادمانی از عدم همکاری دول غربی با دولت جمهوری اسلامی و مقصر جلوه دادن همیشگی ایران؛ ۸- قضاوت کردن منفی بطور مداوم در مورد نیاتِ حکومت‌گران جمهوری اسلامی که منتخبان ملت ایران‌ند؛ ۹-تصورِ اینکه دانشجو، «گذشته ایران» را نمی‌شناسد و خانواده او هم یا جنایات شاه خائن را فراموش کرده‌ یا اگر خیانت‌هایی را بازگو کند، «حتماً غلط» است؛ ۱۰-شادمانی ناخودآگاه، اما محسوس، از «تلبیس و تدلیس» همراه با مغالطه در تدریس خود برای ­«فریب دانشجویان»؛ ۱۱-تعطیل کردن اهرم‌های کنترل «تعصبات جاهلیت مدرن استادان نفوذی» در ساختار دانشگاه توسط جنگ روانی رسانه‌ای؛ ۱۲-شادمانی ناخودآگاه از ورود به حریم خصوصی انقلابیون با شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی؛ ۱۳-القاء ناخودآگاه و گاه خودآگاه استادان نفوذی در مورد «خود درست پنداری» به دانشجو؛ ۱۴-القاء موذیانه «خود حق­ پنداری» با تخریب حقانیت ارزش‌های اخلاقی و معیارهای دینی؛ ۱۵-القاء غیرمستقیم «خود بزرگ پنداری» با تحقیر هویت ملی و اصالت اسلامی دانشجو از طریق «رؤیاپردازی از غرب»؛ ۱۶-تعطیل کردن سلولهای تشکیک در بخشِ آگاه ذهن خود در مورد پلشتی‌های آمریکا، اروپا و صهیونیسم جهانی؛ ۱۷-عادتِ ناخودآگاه استادان نفوذی به پوشاندن حقیقت؛ چه در مورد فجایع ضدانسانی در تاریخ غرب و چه در مورد امتیازات انسانی تاریخ ایران، خاصه در دوران اسلام؛ ۱۸-عادتِ ناخودآگاه به دروغ­ گویی درباره افسانه‌سرایی صهیونیست‌ها، از جمله «هولوکاست»؛ ۱۹-عادتِ ناخودآگاه به دشنام دادن به هرچیز و هرکسی که در خدمت اقتدار و عظمت و امنیت و استقلال ایران باشد؛ ۲۰-عادتِ ناخودآگاه غالب استادان مرعوب غرب به وارونه جلوه دادن مسایل ملی و بین‌المللی؛ به نحوی که همیشه حق با گردن‌کشان جهانی باشد؛ ۲۱-عادتِ ناخودآگاه به مبرا دانستن خود از اشتباهات و محکوم دانستن همیشگی مؤمنان انقلابی و فداکار؛ ۲۲-عادتِ ناخودآگاه به استغراق در خودخواهی‌های غربی‌های سلطه‌طلب، احساس حقارت در برابر آنها و تحقیر هرگونه مقاومت و تخریب منتقدان آنها؛ ۲۳-عادتِ ناخودآگاه به اغراق و چاپلوسی در مورد اندیشمندان صهیونی و نظریه پردازان سکولار غربی؛ ۲۴-عادتِ ناخودآگاه به تخریبِ رقبای غرب، از جبهه آزادیبخش مقاومت (ایران، حزب‌الله، انصارالله، حماس، جهاد اسلامی، عراق و سوریه...) گرفته تا همکاری با چین و روسیه یا عضویت در اتحادیه شانگهای و بریکس؛ ۲۵-عادتِ ناخودآگاه به جستجوی ریشۀ مشکلات جهان امروز در بیرون از غرب سلطه‌گر؛ ۲۶-عادتِ ناخودآگاه به مخالفتِ ناآگاهانه با تغییر و تحول در جهان کنونی و بخل‌ورزی نسبت به قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در قطب‌بندی جدید بین‌الملل با کتمان شکل‌گیری آرام نظام اسلامی «امت_امامت»؛ ۲۷-عادتِ ناخودآگاه به مخدوش کردن معنای واژه­‌هایی مانند: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، معنویت دینی، عقلانیت وحیانی و علوم انسانی اسلامی؛ ۲۸-عادتِ ناخودآگاه به لذت بردن از تبعیت محض در برابر اربابان غربی و افتخار به برتری موهوم اشرار صهیونی؛ ۲۹-شیفتگی نامحدود نسبت به پول و قدرت و نیز استتارِ آگاهانۀ این شیفتگی در سنت دیرینه قوم یهود؛ ۳۰-حاکمیتِ تقریباً مطلق و گاه ناخودآگاهِ زنگ زده بر افکار، رفتار و گفتار این غرب‌باوران نسبت به نفی همه‌ی زیبایی‌های جامعه ایرانی و امت اسلامی... ✍ محمدعلی رامین eitaa.com/maramin 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim