توافق ۳غول شبکههای اجتماعی با تبلیغ دهندگان بر سر تعریف "محتوای مخرب"
🔹فیسبوک، یوتیوب و توییتر در مورد نحوه تعریف محتوای مخرب با تبلیغدهندگان اصلی به توافق رسیدند.
🔹طی این توافقنامه با فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان، شبکههای اجتماعی بر طبق تعاریفی یکسان به مواردی مانند مطالب حاوی نفرتپراکنی، خشونت و قلدری رسیدگی میکنند.
🔹در پی این توافق برندها و تبلیغدهندگان هم برای کنترل محل و نحوه نمایش تبلیغات خود ابزارهای بهتری در اختیار خواهند داشت.
🔹این توافق به دنبال تحریم فیسبوک در اوایل سال جاری است که بیش از هزار شرکت تبلیغاتی از ارسال تبلیغات به فیسبوک خودداری کردند
#بسیج
#خبرگزاری_بسیج
@basijnewsir
BASIJNEWS.IR