#لیست_دستنویس_دبیر
چون در بخشنامه ارسالی اعلام نشده که چاپ لیستها لزومی ندارد و طبق استعلام از سنجش و معاون مرکز سنجش، حذف لیست های دستی و کامپیوتری دبیر احتیاج به مجوز شورای عالی داشته و کمافی السابق بایستی انجام شود:
لذا
۱- دبیر ضمن ورود نمرات به سامانه باید. بعد از ورود نمرات آن را تایید می کند و لیست دستویس را نیز تکمیل نموده و به واحد آموزشی تحویل نمایید.
۲- مدیر واحد آموزشی نسبت به تایید لیست نمرات دبیر در سامانه اقدام می کند.(این اتفاق باعث خواهد شد که توسط دبیر یا هر شخصی دیگر امکان تغییر نمرات وجود نداشته باشد)
۳- معاون اجرایی لیست نمرات کامپیوتری که توسط دبیر وارد سامانه گردیده است را چاپ می گیرد.
۴- دبیر موظف است لیست دستی و کامپیوتری را بررسی نماید و در صورت عدم مغایرت نسبت به تایید لیست کامپیوتری اقدام نمایید.
۵- مدیر واحد آموزشی لیست دستی و کامپیوتری دبیر را مطابقت داده و تایید می نمایید .
@schoolbanks