⚡️شیوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید كتاب درسی:
1- از آنجا كه ثبت سفارش كتاب درسی دانشآموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد می باشد، ضرورت دارد مدارس نسبت به بروزرسانی و ثبت آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانشآموزان در سامانه سناد در اسرع وقت اقدام نمایند.
2- مدارس از طریق سامانه سناد، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانشآموزان اقدام و از ارجاع موردی دانشآموزان و اولیاء آنان به كافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز نمایند.
3- دانشآموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذكور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام نمایند و برای ورود به سامانه كد ملی دانشآموزان، نام كاربری آنها و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانشآموزان، "رمز عبور" آن ها به سامانه می باشد.
4- كتاب های درسی دانشآموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم و كتاب های درسی تكمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانشآموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان كه در سفارش دانشآموز قید شده است، توزیع می شود.
5- در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانشآموز تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، امكان اصلاح سفارش از طریق سامانه، به شرح ذیل وجود دارد:
* در صورت جا به جایی دانشآموز در سطح مدارس همان استان و ثبت اطلاعات در مدرسه های مبداء ومقصد، اطلاعات محل تحویل كتاب دانشآموز به طور خودكار در سامانه اصلاح و كتاب های درسی دانشآموز در مدرسه جدید تحویل می شود.
* در صورت جا به جایی دانشآموز به مدارس استان های دیگر و ثبت اطلاعات در مدرسه های مبداء ومقصد، دانشآموز ملزم به اصلاح سفارش خود می باشد، كتاب های درسی دانشآموز، در صورت اصلاح سفارش، در مدرسه جدید تحویل می شود.
* در صورت جا به جایی دانشآموز بعد از صدور حواله از منطقه به مدرسه، كتاب های درسی دانشآموز، از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی (محل ثبت سفارش اولیه) قابل تحویل است.
6- در صورت تغییر پایه تحصیلی دانشآموز تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، امكان اصلاح سفارش از طریق سامانه، وجود دارد.
7- ثبت درخواست سفارش كتاب برای همكاران و معلمان متعاقباً اعلام خواهد شد و ثبت نام توسط خود همكار فرهنگی و برای هر همكار فقط یك سفارش انجام خواهد شد و توزیع آن از طریق اداره پست انجام می گیرد./*
🔶
@schoolbanks