🔴 نکاتی که اولیا گرامی زمان ثبت نام در مدارس غیر دولتی باید به آن توجه داشته باشند:
💠 ۱. ثبت نام قطعی بعد از پایان امتحانات خرداد ماه و با همراه داشتن کارنامه قبولی دانش آموز، امکان پذیر است و هر گونه ثبت نام قبل از این تاریخ به معنی پیش ثبت نام تلقی می گردد و بهتر است نوع ثبت نام در برگه قرارداد نیز ذکر گردد.
💠 ۲. اولین کار در زمان مراجعه به مدارس غیر دولتی توجه به تابلو اعلانات مدرسه و موارد نصب شده روی آن می باشد.
💠 ۳. روی تابلو اعلانات مدرسه می بایست (پروانه فعالیت موسس -پوستر شهریه - ابلاغ مدیر و فرم شماره ۴ نوسازی )نصب شده باشد.
💠 ۴. تا ابلاغ شهریه سال آینده مبنای قرارداد مالی بین مدیر و اولیا ، شهریه سال تحصیلی جاری می باشد و اخذ هرگونه مبلغ اضافی تخلف محسوب می گردد. (البته شهریه سال جاری باید به صورت علی الحساب اخذ شود و مابه التفاوت آن بعد از مشخص شدن شهریه سال آینده اخذ خواهد شد)
💠 ۵. ظرفیت ثبت نام دانش آموز مدارس غیر دولتی در روی فرم ۴نوسازی مشخص می باشد.
💠 ۶. حضور ولی دانش آموز جهت امضا قرارداد ،در زمان ثبت نام الزامی می باشد.
💠 ۷. نحوه پرداخت شهریه باید به صورت قرارداد کتبی در دونسخه تهیه و یکی از نسخه ها درروز ثبت نام ، تحویل اولیا گردد.
💠 ۸. پرداخت نقدی یا قسطی شهریه می بایست در برگه قرارداد مشخص باشد.
💠 ۹. نحوه عودت شهریه در صورت انصراف اولیا:
🔺 الف: انصراف از پیش ثبت نام کل مبلغ شهریه باید عودت گردد.
🔺 ب: بعد از ثبت نام قطعی،تا زمان بازگشایی مدارس، ۹۵ درصد شهریه بایدعودت گردد.
🔺 ج: از زمان شروع سال تحصیلی تا قبل از امتحانات نوبت اول ۵۰ درصد شهریه عودت می گردد.
🔺 د: پس از برگزاری امتحانات نوبت اول شهریهای به خانوادهها عودت نخواهد شد.
💠 ۱۰. ومطلب آخر اینکه فریب القاب غیر واقعی مثل دوزبانه بودن - پارک ریاضی- مدرسه هوشمندو... را ، در زمان ثبت نام نخورید.
🔷
@schoolbanks