ازین پاکیزه‏تر نبود بیانی [11] . ابن عربی به نقل از شریعت تربقانی [12] . برگرفته از کتاب مکتب لکان، روانکاوی قرن بیست و یکم خانم دکتر میترا کدیور [13] . برگرفته از https://dictionary.abadis [14] . رجوع شود به مقاله ی نشان علم و عالم نویسندگان به آدرس اینترنتی: www.kelamekalam.blog [15] . https://dictionary.abadis [16] . رجوع شود به مقاله‏ی نسیانِ انسان نویسندگان به آدرس: [17] . علامه طباطبایی در تفسیر المیزان ذیل آیه‏ی قُتِلَ الخْرَّصونَ الَّذِینَ هُمْ فى غَمْرَةٍ ساهُونَ یَسئَلُونَ أَیَّانَ یَوْمُ الدِّینِ [18] . برگرفته از کتاب مکتب لکان، روانکاوی قرن بیست و یکم خانم دکتر میترا کدیور [19] . رجوع شود به مقاله‏ی نسیانِ انسان نویسندگان به آدرس: www.kelamekalam.blog [20] . علامه جعفری1386 [21] . برگرفته از کتاب مکتب لکان، روانکاوی قرن بیست و یکم خانم دکتر میترا کدیور [22] . محمد تقی مصباح یزدی، 75 [23]  با ژیژک در سینما: دومی‌ها (1966) ؛ مردی در رویا گم شد برگرفته از وب سایت: apparat   [25] به نقل از مجموعه‏ آثاراستاد شهيدمطهرى، ج‏4، ص: 520 [26] به نقل از استاد و دروس (ادبيات، هنر، نقد)، استاد علی صفایی ؛ ص58 [27] انسان حیوان ناطق است. [28] برگرفته از دیدگاه نوام چامسکی درباره فطری بودن ساختار زبان [29] به نقل از کتاب فلسفه و روش رئالیسم علامه طباطبایی [30] برای توضیحات بیشتر به مقاله نشانِ علم و عالم مراجعه شود. [31] عطار نیشابوری [32] صافات، آیه 84 [33] حج، آیه 53 [34] به نقل از کتاب کیمیای سعادت غزالی، ص 21 [35] در ادبیات فارسی و در بیان عرفا از آن به دل تعبیر شده است. [36]شعرا، آیه 88و 89 [37] به نقل از کتاب ترجمه و شرح بخش نخست مبدا و معاد صدرالمتالهین شیرازی، محمد ذبیحی ص 383 [38] اسراء، آیه 46/ انعام، آیه 25 [39] بقره، آیه 7 [40] کهف، آیه 28 [41] نحل، آیه 108 [42] نحل، آیه 22 [43]محمد، آیه 24 [44] بقره، آیه 88 [45] توبه، آیه 45 [46] مطففین، آیه14 [47] آل عمران، آیه 7 [48] بقره، آیه 74 [49] در رفع حجب کوش نه در جمع کتب (ابوسعید ابالخیر) [50] یونس، آیه 42و 43 [51] اعراف،آیه 179 [52] حج، آیه 46 [53] به نقل از کتاب مسئولیت و سازندگی استاد علی صفایی، ص 225 [54] مذبذب اسم مفعول از ماده ذبذب است و در اصل به معنى صداى مخصوصى كه به هنگام حركت دادن يك شي‏ء آويزان بر اثر برخورد با امواج هوا بگوش ميرسد و سپس به اشياء متحرك و اشخاص سرگردان و متحير و فاقد برنامه مذبذب گفته شده است‏ ( به نقل از تفسير نمونه،ج‏4، ص178). [55] نساء، آیه 143 [56] بقره، آیه 8 [57] بقره، آیه 9 [58] بقره، آیه 10 [59] نسا، آیه 141 [60] برای مطالعه بیشتر به مقاله نسیان انسان از همین نویسندگان مراجعه شود. [61] محمد، آیه 16 [62] بوستان سعدی [63] برای مطالعه بیشتر به مقاله عدل سمپتوم و نسیان انسان از همین نویسندگان مراجعه شود. [64] مثنوی معنوی مولانا [65] مجموعه‏آثاراستادشهيدمطهرى، ج‏16، ص: 264 [66] . خودشناسی:{ خوَدْ / خُدْ ش ِ } (حامص مرکب ) اطلاع بر خود. شناخت خود. عارف به نفس خود (لغت‌نامه دهخدا)[67] . ارجاع به مقاله ناخودآگاه مورثی(L’Inconscient Héréditaire) دکتر میترا کدیورhttps://freudianassociation.org [68] . اصطلاح دیگری و بزرگ دیگری برگرفته از متون هگل، روانکاوی فروید- لکان و متون و سخنرانی‌های دکتر میترا کدیور است [69] . مانند روانشناسی، روان‌پزشکی و مشاوره [70] . اصطلاح سائق  برگرفته از متون روانکاوی فروید- لکان و متون و سخنرانی‌های دکتر میترا کدیور است [71] . اشاره به افراد نورتیک و مذبذب که در بین خود و دیگری قرار می‌گیرند و نمی‌توانند از این حالت سمپتماتیک خلاص شوند [72] . اشاره به گفتار اربابی در روانکاوی فروید- لکان و متون و سخنرانی‌های دکتر میترا کدیور است [73] . مانند سازمان‌های تاویستوکی و فراماسونری، برای اطلاعات بیشتر به مقاله انحراف روانشناسی و تحریف روانکاوی رجوع شود [74] . اشاره به ناخودآگاه موروثی بر اساس روانکاوی فروید- لکان و مقاله ناخودآگاه موروثی دکتر میترا کدیور [75] . برای مطالعه بیشتر به مقاله عدلِ سمپتوم از همین نویسندگان رجوع شود [76] . پدر مرده از پدر زنده قدرتمندتر است(زیگموند فروید) [77] . شک دارم به ترانه که زندانی و زندانبان هم‌زمان زمزمه می‌کنند( حسین پناهی) [78] . اصطلاح و فهم ژوئ سانس مشترک برگرفته از روانکاوی فروید-لکان و متون و سخنرانی‌های دکتر میترا کدیور است [79] . Neurofeedback [80] . Virtual reality therapy [81] . برگرفته و استنباط از ارتباط بین سه ساحت خیال، نمادین و واقع در روانکاوی فروید- لکان و متون و سخنرانی‌های دکتر میترا کدیور [82] . برای مطالعه بیشتر به مقاله نشانِ علم و عالم از همین نویسندگان رجوع شود برچسب‌ها: وهم, فهم, تروما, روانکاوی, واژه کاوی + نوشته شده در یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت توسط