🌕ارتباط میان عدم مدیریت رسانه با عدم مدیریت خلوت 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 کسانی که مدیریت خلوت ندارند در مدیریت رسانه دچار مشکل شده اند چرا که اصلاً نمی فهمند که خلوت به چه معناست تا کمی قدر و قیمت آن را بدانند که در نتیجه به دنبال مدیریت آن باشند و آن را با شلوغی رسانه از بین نبرند . از اینرو بایستی بر مولفۀ « خلوت » کار کرد و می توان آن را به یک موقعیت ارادی ایده آل برای تفکر و اندیشیدن و بازنگری و بازبینی و تجدید نظرها و بستر تصمیم ها تبدیل نمود . اگر بر فرهنگ بهره مندی از خلوت ، اصرار داشتیم آن موقع به « خلوت در جمع » می توانیم دست پیدا کنیم و به گونه ای در جمع حاضر شویم که دست از عقاید و مبانی و اصول خود بر نداریم و در نتیجه منفعل نباشیم و بلکه فعّالانه حاضر شویم . کسانی که به « خلوت در جمع » دست می یابند می توانند انسان هایی مقتدرو مدیر باشند . مولفۀ « خلوت » باید با زبان کودکی و رفتارهای کودکانه تئوریزه شود و به آنها ارائه گردد . 🔶 مؤسسه تبیین حقائق🔸 🌐 https://mtabeen.ir@ostadmahdimansoori