🧩 نکات کاربردی و پیشرفته‌ی ورد 🎨 ایجاد دو نوع شماره گذاری در ورد: 🧩 اگر در یک فایل مثل پایان نامه، بخواهیم دو بخش جدا داشته باشیم که بخش اول با اعداد و بخش دوم با حروف ابجد باشند چه کنیم!؟👇👇 🎨 به همه صفحات خود شماره های مربوط به بخش اول را بزنید. (مثلا عدد بزنید). بعد به آخرین خط بخش اول بروید و آنجا کلیک کنید. بعد به تب Page Layout رفته، روی دکمه Breaks کلیک کنید و گزینه Next Page را بزنید. با این کار بخش دوم کاملا از بخش اول جدا می شود و شماره گذاری انجام شده (مثلاً عددی) فقط برای بخش اول اختصاص می یابد و وارد بخش دوم (مثلا حروف ابجدی) نمی شود. 🧩حالا وارد یکی از صفحات بخش دوم شده و بعد، فرمت شماره گذاری صفحه را به فرمتی که می خواهید، تغییر دهید‌. مثلاً فرمت شماره گذاری ابجد را انتخاب کنید. سپس، اقدام به شماره گذاری با استفاده از تب Insert گزینه Page Number کنید. سپس، تصمیم بگیرید که برای بخش دوم، شماره گذاری در بالای صفحه یا پایین صفحه درج شود. 🎨 به همین سادگی 👏 ╭─┅═✧✿🎨✿✧═┅─╮ 🧩@pajohesh_esfahan ╰─┅═✧✿🎨✿✧═┅─╯