درودبرشما،خداقوت.لطفادرکانال این مشکل مارودرج بفرماییدکه چرامخابرات شعبه شیخ فضل الله نوری آمل به مراجعه ی حضوری وثبت خرابی تلفن اصلا پیگیری صورت نمیده.دوبارحضوری مراجعه کردم وبعدازپیگیری ازطریق استان تازه جواب دادن که قعطی تلفن بخاطردزدی کابله.یعنی مسئول فنی مربوط به تلفن ثابت نمیتونستن حضوری به آدرس داده شده مراجعه کنن؟جالبه درجواب شکایت گفتن اگه خیلی عجله داریدخودتون کابل تهیه کنیدچون دوبارسرقت انجام شده،لازمه ذکرکنم که دفعه ی پیش چون پیمانکارساخت وسازمقصرشناخته شد ایشون کابلوتهیه کردن.لطفادرکانال پیامموبذاریدبلکن رییس شعبه مخابرات تلفن اتاقشون روجواب بدن پیک آمل منبعد عین پیام مخاطبین رو برای پیگیری جدی تر ادارت و مسئولین منتشر خواهد کرد پایگاه خبری تحلیلی پیک آمل ⏬ @peykeamol_ir