3⃣ 😊 ❌زمان مناسب برای انجام مطالبه👇 🔰 سعی بر این باشد که از همان ابتدای هفته مطالبات را پیگیری کنیم. 🔰دقت کنیم تماس های مربوط به هر یک از شماره های سازمانها، ادارات و یا اشخاص مورد مطالبه، پشت سر هم انجام نشود. 4⃣ مطالبه گری گام ‌به گام😊 🔰در پیامکها به نمایندگان و سایر مسئولین علاوه برآنکه‌ادبیات پیامک را در نهایت احترام و ادب تنظیم نموده و توجه دارید که تک تک کلمات می تواند بار حقوقی ⛔️ داشته باشد، سعی کنید زمان مناسب برای ارسال پیامک را رعایت کنید. 🌀نکته: درصورت امکان فایل صوتی مکالمات و اسکرین شات پیامهایتان به مسوولین را داشته باشید. برای این منظور میتوانید از برنامه های ضبط صدا استفاده کنید؛ یک نمونه👇 "برنامه ضبط تماس - ACR" https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr ✅ کانال در سروش، ایتا و بله @phonemotalebe