🔴فوری ومهم برگزاری مجددآزمون دروس عمومی 1 – آزمون‌های مجدد دروس عمومی صرفاً حضوری می‌باشد. 2- دانشجویانی که مایل به شرکت در آزمون مجدد حضوری دروس عمومی می‌باشند، ضروریست از تاریخ 8 لغایت 12 بهمن ماه به سامانه گلستان مراجعه و نسبت به ثبت اعتراض صرفا از مسیر زیر اقدام نمایند: 🔰پیش خوان "ارائه درخواست‌های آموزشی" – نوع درخواست "ثبت اعتراض به سوالات امتحانی" – انتخاب کددرس – ترم تحصیلی – و ثبت توضیح "در خواست آزمون مجدد" ✅توجه: دانشجویانی که مایل به شرکت در آزمون مجدد حضوری می باشند در قسمت توضیحات سامانه صرفا عبارت "در خواست آزمون مجدد" را ثبت نمایند. (در بازه زمانی 8 تا 12 بهمن به هیچ نوع اعتراض دیگری پاسخ داده نمی شود و این تاریخ صرفا جهت انعکاس درخواست آزمون مجدد دروس عمومی می باشد). 3- مهلت تعیین شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. ✅نکته مهم: فقط به دانشجویان معترضی که در فاصله زمانی 8 تا 12 بهمن در پیش خوان تقاضای آزمون مجدد نموده اند، امکان شرکت در آزمون مجدد داده خواهد شد. 4- به محض ثبت اعتراض توسط دانشجو در پیش خوان در بازه زمانی 8 تا 12 بهمن، نمره اول حذف و نمره آزمون مجدد دانشجو در سامانه گلستان جایگزین خواهد شد. ✅نکته مهم: در صورتیکه دانشجویی نسبت به ثبت اعتراض اقدام نموده ولی در آزمون مجدد شرکت ننماید به جای نمره ی اول  برای دانشجو غیبت ثبت خواهد شد.