🔷تماس تلفنی 245 هزار شهروند قزوینی با سامانه پلیسی 110
🔷معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از برقراری تماس تلفنی 245 هزار و 422 شهروند قزوینی با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
🔷سرهنگ " ابوالفضل قلی پور" در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در 3 ماهه نخست امسال 245 هزار و 422 شهروند قزوینی با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان و شهرستان های تابعه تماس تلفنی برقرار که از این تعداد 73 هزار و 529 مورد یعنی30% درصد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده و 12 هزار و 63 مورد از تماس ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و 90 فقره این تماس ها غیر قابل رسیدگی از قبیل مزاحمت تلفنی و عدم ارتباط پیام از طریق انتظامی بوده است.
🔷وی با بیان اینکه شهرستان های قزوین ، البرز و تاکستان به ترتیب در رتبه های اول تا سوم این تماس ها هستند، افزود: از ابتدای سال جاری کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با هزار و 627 نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران با تلفن 110 تماس حاصل نموده که با بررسی های دقیق صورت گرفته 98% درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کرده اند .
🔷معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تماس با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس گزارش کرده و در صورت مواجه شدن با حوادث امنیتی و اجتماعی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.